Gå til innhold

Bytte brenne DVDar, ubrukt, heller ikkje skada.

maskot

Anbefalte innlegg

Eg har kjøpt nokon brenne DVDar som eg har lyst å bytte på expert, eg har tatt av plasten rundt, det er en sånn bunke med mange CDar oppå kvarandre. En sånn type rull (En random eg fann..)

Eg vil bytte den fordi det er sånn fotball greier oppå, som eg ikkje har lyst til (Vil ha heilt vanlige og blanke CDar..) er det håp om å få bytta dei? Noken argument eg kan bruke?

Har håpna pakken men ingenting inni er rørt, alle ligger akuratt som dei gjorde då eg kjøpte dei. Einaste eg har gjort er å ta av den plasten som var på.

håpa det er håp :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har håpna pakken men ingenting inni er rørt, alle ligger akuratt som dei gjorde då eg kjøpte dei. Einaste eg har gjort er å ta av den plasten som var på.

6470772[/snapback]

Dette medfører i praksis at butikken må sjekke hver enkelt plate for å se om den er skadet eller brukt. Du kan enkelt spørre deg selv: Ville du kjøpt en åpnet pakke med DVD-plater som en annen kunde hadde levert inn?

Endret av PerB
Lenke til kommentar

seriøst , har det virklig noen og si hvordan plata ser ut , enten så skriver man oppå der med spirttusj eller så klistrer man en label over , uansett så ser det jo ikke noe spesielt pent ut :p

om det er en fotball eller en diger pikk der har jo ikke noe og si for bruken av platene

og tror meg hadde du kommet for og byttet dvd pga dette hadde jeg pent av vist deg , og hadde den uberbra historinen i lunsch pause.

noe som dette : dere skulle sett den dusten som var her tiligere , han/hun ville bytten noen dvd pga trykket oppe på platen [stoor latter fra alle til stedet ]

Lenke til kommentar

Du kan jo bevist feilbrenne noen plater, for så å ta dem og resten av spindelen med til butikken, og klage på at du vil ha en ny spindel av et annet merke.

Personalet kan umulig prøvebrenne en plate på stedet, og skulle de finne på å sjekke har jo du feilbrent et par på forhånd.

Husk kvittering og prøv å finn en kundebehandler som ikke ser særlig tøff ut.

Lenke til kommentar
seriøst , har det virklig noen og si hvordan plata ser  ut , enten så skriver man oppå der med spirttusj eller så klistrer man en label over , uansett så ser det jo ikke noe spesielt pent ut :p

om det er en fotball eller en diger pikk der har jo ikke noe og si for bruken av platene

og tror meg hadde du kommet for og byttet dvd pga dette hadde jeg pent av vist deg , og hadde den uberbra historinen i lunsch pause.

noe som dette : dere skulle sett den dusten som var her tiligere , han/hun ville bytten noen dvd pga trykket oppe på platen [stoor latter fra alle til stedet ]

6473256[/snapback]

Ja kanskje.. satte det litt anleis no. Veit ikkje om eg tør bytte dei no :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...