Gå til innhold

Blir ikke kaldere...

Anbefalte innlegg

Jeg har ett TT BigWater system (ca ett år gammelt), samt en ekstra radiator og Kjøleblokk til skjermkortet mitt. Jeg er ikke noen klokker eller gamer, men liker pcèn så stille som mulig, men det er jo iriterende da... når jeg bytter ut den orginale TT pumpa med en Waterchill Xtreme pumpe, så stiger tempraturen med ca. 5 grader. Tempen lå før stabilt på 35-38 men ligger nå på 42-46.

Kan noen fortelle meg hva som er galt, eller hva jeg kan gjøre for å forbedre / senke tempraturene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Waterchill pumpa ser ut til å avgi varme til vannet. Jeg har ikke fått gode erfaringer om denne pumpa heller. Hvis du ikke har montert kjøleblokk feil eller om radiator får lite luft igjennom seg eller er full støv, så har du nettopp skaffet deg en dårligere pumpe enn tidligere.

Lenke til kommentar

Se det ja :realmad:

Radiator oppsettet er det samme som før, så jeg får kansje demontere radiatoren og støvsuge litt :yucky:

Om ikke dette hjelper må jeg kansje slå meg til ro med de nye tempraturene... Siden fruen ikke vil komme til å tillate no flere pumpe kjøp på en stund :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...