ClearBlueNight Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Nei, det er faktisk ikke bare å la være å betale når du allerede har betalt for maskinen. Finnes det noen som fremdeles sier de vil kjøpe Whitebox etter så mange advarsler som er gitt fra så mange? Da jobber de enten i Whitebox selv eller er så naiv at de ikke fortjener bedre. Endret 13. juli 2006 av ClearBlueNight Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Svarte i grunn på den nextgentel-saken akkurat der. Jeg jobber ikke hos whitebox, og er ikke spesielt naiv såvidt jeg vet. Jeg har bare hatt en helt annen opplevelse av whitebox. Og det samme gjelder nextgentel. Jeg er storfornøyd og får det jeg vil ha til priser ingen andre tilbyr. Da gidder jeg ikke finne et dårligere og dyrere tilbud i sympati med de som har vært uheldig.. Lenke til kommentar
acon Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Seriøst.. hold deg langt unna Whitebox!! Uanset hva andre her inne måtte mene. De er og blir useriøse. Har ventet i 3 måneder på min nye pc. Den gamle dem skulle reparere kommer heller ikke i retur. Var skikkelig greie da jeg først kjøpte maskinen. Nå sender dem bare vage svar som, "skal høre med lageret". "Burde vært sendt" og "Skal undersøke det umiddelbart". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Tai'Dai 51 prosent rabatt av hvilket utgangspunkt? 6472606[/snapback] Husk at det er langt ifra prosentene som teller.. Eksempel: Jeg bestemmer meg for å selge laptopper. Jeg selger maskiner som tilsvarer akkurat de Komplett selger. Men jeg velger å selge de for dobbelt så høy pris, men så anonnserer jeg at alle får 40% på disse prisene. Vil dette si at jeg er billigst? Tvert imot, jeg er dyrest, men kundene blir lurt til å tro at det er billig pga prosentene. Slik er det ikke kun i denne bransjen, men mange andre. Det gjelder å bruke hodet å tenke på sluttsummen vs. ytelse og glemme prosentene man får, uansett hva man handler.. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg jobber ikke hos whitebox, og er ikke spesielt naiv såvidt jeg vet.Jeg har bare hatt en helt annen opplevelse av whitebox. Og det samme gjelder nextgentel. Jeg er storfornøyd og får det jeg vil ha til priser ingen andre tilbyr. Da gidder jeg ikke finne et dårligere og dyrere tilbud i sympati med de som har vært uheldig.. 6482489[/snapback] Nå tyder alt på at Whitebox er konkurs så da får vi se hvor heldig du er, og hvor mange som har sympati med deg når maskinen din dør. Lenke til kommentar
reor Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 KONK? Javell. Takk for info! Kanske best å vente med å sende inn maskinen , eller få den fikset et annet sted. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Noen som har tittet på dne PC'en til 2995 eksl MVA? Det høres jo veldig billig ut men seff, er jo whitebox... Endret 17. oktober 2006 av andersø Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vel, det er ulovlig markedsføring og de er allerede meldt for annonseringen. De annonserer med Core Duo men hvis du klikker linken viser det en maskin med Pentium M prosessor og 256 MB ram til den prisen. For å få det til å bli en fornuftig maskin havner prisen på over 10 lapper. At ingen kan få de folka der ut av veien for godt er tragisk. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja, rimelig kjeltring-aktig oppførsel fra dems side, ja.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Faktisk ikke Pentium M engang, men Celeron M Lenke til kommentar
surferxy Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Faktisk ikke Pentium M engang, men Celeron M 7090067[/snapback] spek klippet ut: 15,4" Widescreen skjerm Intel 945PM chipset Optional Core Duo CPU 10/100/1000 Mbps nettverkskort DDR2 RAM 667MHz Serial ATA harddisk 56kbps modem integrert Ser ut til at det er Core Duo ..... redigering... Ble lurt, må velge cpu, tillegg i pris hvis Core Duo. Skikkelig useriøst...... Endret 18. oktober 2006 av surferxy Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det morsomste er at det står "Klargjort for Windows Vista". Du skal være bra dum om du forsøker å kjøre Vista med 256 MB ram som er grunnspesifikasjonen. Dessverre er det mange som lar seg lure og Whitebox kan fortsette svindel-virksomheten sin noen uker eller måneder til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå