Gå til innhold

sjekk om du har stor nok strømforsyning her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for linken ja. Det var den testen jeg var på leting etter faktisk. Nå fikk jeg endelig en gang for alle sett at Strømforsyninga jeg har i maskina klarer å dra alt av det jeg har i maskina mi. Jippi. Har enda 119 watt å gå på.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare skyte inn at slike kalkulatorer ofte er langt fra rette og å kjøpe eller oppgradere etter en slik kalkulator er IMO tåpelig. Mitt system f.eks ble spesifisert til 629 watt, og det er med et 9800Pro.

Min barebone med 220W PSU blir også spesifisert til 313 watt.

Er systemet stabilt og spenningene ligger +-5% rett ser jeg ingen grunn til å oppgradere. Den dagen denne blir sticky hopper jeg glatt ut av denne forumkategorien.

Lenke til kommentar

Ouch! 703w og mitt PSU er på 600w :cry: Men jeg har stabil maskin :thumbup: Vel, forbruket går vel ned en smule om jeg oppgraderer til en Core 2 Duo (Conroe).

Finnes det noen watt kalkulator som i steden for å oppgi totalt antall watt, heller kan oppgi Watt og Amperé pr 12v rail og 3.3v + 5v rails? Mange gamle PSU leverer jo ofte for dårlig med strøm på 12v rail, men ofte mer enn nok på 3.3v og 5v.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...