bo1e Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Vi er på utkikk etter en ny bærbar siden den gamle har tatt kvelden. Vi har noen kriterier: -Høyere skjermoppløsning enn xga/wxga. (det vil si sxga/wsxga/wxga+ for eksempel) -Skikkelig cpu, ikke celeron eller sempron. (pentium m eller core duo/solo f.eks.) -dedikert 3d grafikk, samme hva slags, alt er bedre enn ingenting. -må kunne lese dvdplater, men trenger ikke å kunne skrive. -pris under 10.000 kr, helst et stykke under. Ikke noen voldsomme krav dette skulle man tro, men utvalget er skrøpelig Noen som har forslag? Taes imot med takk! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Dell inspiron 6400: http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...spn_6400_1&fb=1 Her kan du konfigurere din egen maskin slik at du får den slik du vil ha den. Vis du har is i magen kan du vente litt for hver måned har de ulike tilbud. Maskinen kan anbefales, har den selv og den fungerer utrolig bra. har ikke hatt noe problemer med den. Endret 11. juli 2006 av Silencer91 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Takk for tips. Har kikket på den, og er vel egentlig den eneste jeg har funnet som passer til kravene så langt. Hvis ikke noe annet dukker opp så det ikke umulig at det blir en sånn en. Noe jeg syns er snodig er at hvis jeg bytter cpu der så får jeg beskjed om at det er et kompabilitetsproblem med det valgte trådløse nettverket. Men jeg får ikke byttet trådløst nettverk, eneste alternativ er trådløst for solo processors, og det går ikke an å forandre på. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...srsinspn_6400_4 Konfigurer denne, så får du mulighet til Core Duo Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Takk for tips.Har kikket på den, og er vel egentlig den eneste jeg har funnet som passer til kravene så langt. Hvis ikke noe annet dukker opp så det ikke umulig at det blir en sånn en. Noe jeg syns er snodig er at hvis jeg bytter cpu der så får jeg beskjed om at det er et kompabilitetsproblem med det valgte trådløse nettverket. Men jeg får ikke byttet trådløst nettverk, eneste alternativ er trådløst for solo processors, og det går ikke an å forandre på. 6470530[/snapback] Bug i bestillingssystemet til dell, ring dem, da kan du ofte forhandle deg frem til bedre avtaler BTW: velg det største batteriet, MYE bedre batterilevetid. Skjermkortet er ikke så veldig bra, men fungerer greit til spill som WOW, HL2 osv. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=31449 denne tror jeg kan passe Lykke til MVH tob.... Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Ser ikke så dum ut de asus-maskinene. Litt smalere enn dell'en tilåmed. Men jeg sliter litt med å finne ut hva slags skjerm det er på de forskjellige. Display 15.1" SXGA+ (without Color Shine ) & 15.4" WXGA/ WXGA+ Color Shine* LCD Technology * Color Shine: subject to different 15.4” model Det sier ikke meg så mye.. Men de nettsjappene som faktisk opplyser om hvilken skjerm som selges skriver jo wxga, så regner med det er det som er tilfelle hos alle da. Med mindre man kan velge selv på et eller annet vis, noe jeg tviler på. wxga blir litt lite på en 15,4" skjerm. Endret 11. juli 2006 av bo1e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå