Ziaka Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei, har planer om å kjøpe meg en LCD tv til å ha på rommet mitt. Jeg vil bruke den til: * Se på TV * Se på filmer fra PC gjennom S-Video kabel For meg er det vitkig at lcd tv'en: * Er fin å se på * Går ann å koble seg til pc'en gjennom S-Video eller et annet slag som går ann å bruke adapter * Ikke er bemerkbark etterslep * Sterk Kontrast/bra farger * Ikke for stor, men heller ikke for liten. Noe rundt 32" ~ * et sted mellom 5.000.- og 10.000,- (hvis det finnes brukbare lcd tv'er i den prisklassen) Hvis det er noe å anbefale vil jeg gjerne høre Jeg har aldri vært borti kjøp av TV før. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Ziaka Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Er denne lcd tv'en noe å satse på ? Link: http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d6451&plid=6451 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Jeg kjøpte denne her og jeg er kjempe fornøyd. Jeg bruker denne koblet til pcen min..Koblet til DVI-vga utgangen fra skjermkortet mitt. En drøm å bruke hvis jeg skal se på divX filmer..Bruker den også til spilling...Har testet den på spill som Battlefield 2 og noen bilspill..rett og slett herlig Ligger ved et bildet når jeg så mine videoen Endret 11. juli 2006 av Scortech Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Er denne lcd tv'en noe å satse på ? Link: http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d6451&plid=6451 6470559[/snapback] Er en gammel TV, fant DENNE testen (fra februar 2005) hvor den får ganske gode skussmål. Er selv på jakt etter TV etter nogenlunde samme kriterier, så håper folket svarer på denne tråden Noen som har erfaringer med denne: Samsung LE-32R51 - 8995,- hos netonnet.no [LINK] Endret 11. juli 2006 av WebKnight Lenke til kommentar
Ziaka Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg kjøpte denne her og jeg er kjempe fornøyd.Jeg bruker denne koblet til pcen min..Koblet til DVI-vga utgangen fra skjermkortet mitt. En drøm å bruke hvis jeg skal se på divX filmer..Bruker den også til spilling...Har testet den på spill som Battlefield 2 og noen bilspill..rett og slett herlig Ligger ved et bildet når jeg så mine videoen 6470595[/snapback] Takk for svar den tv'en der var veldig fin. Er det bra lyd fra den ? tror ikke jeg får satt opp noe anlegg til den i min situasjon pga det brukes til pc'en. Når du spiller bilspill på den ( noe jeg også helt sikkert kommer til å gjøre), merker du noe merkbart etterslep da ? PS: Jeg ser du har Er en gammel TV, fant DENNE testen (fra februar 2005) hvor den får ganske gode skussmål. Takk skal du ha, skal kikke litt på testen, men det er kanskje ikke så lurt kjøpe en TV som er så gammel? viste ikke de produserte HD klare tv'er for et år siden Men igjen, hva vet vel jeg Tar gjerne imot fler anbefalinger Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Takk for svar den tv'en der var veldig fin. Er det bra lyd fra den ? tror ikke jeg får satt opp noe anlegg til den i min situasjon pga det brukes til pc'en. Når du spiller bilspill på den ( noe jeg også helt sikkert kommer til å gjøre), merker du noe merkbart etterslep da ? Lyden på tven er overraskene bra..lyden høres ikke ut som tinnboks når du skrur opp som jeg har hørt fra andre tver. Etterslep? er ikke spor av etterslep her.. Jeg ser faktisk på Stormchasers nå i 1920x1080..Og dybden,fargene og skarpheten er til å gi meg tårer i øynene..Helt utrolig bra Endret 11. juli 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Ziaka Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Takk for svar den tv'en der var veldig fin. Er det bra lyd fra den ? tror ikke jeg får satt opp noe anlegg til den i min situasjon pga det brukes til pc'en. Når du spiller bilspill på den ( noe jeg også helt sikkert kommer til å gjøre), merker du noe merkbart etterslep da ? Lyden på tven er overraskene bra..lyden høres ikke ut som tinnboks når du skrur opp som jeg har hørt fra andre tver. Etterslep? er ikke spor av etterslep her.. Jeg ser faktisk på Stormchasers nå i 1920x1080..Og dybden,fargene og skarpheten er til å gi meg tårer i øynene..Helt utrolig bra 6470931[/snapback] Det høres fantastisk ut skal kikke litt nærmere på den der. På Deal.no som du linket til koster den "Kontantpris: kr 8.449,-" link: http://www.deal.no/produkt.cfm?kid=324&id=...5&spec=yes#spec På komplett.no koster den "kr 7.995,-" link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319657 Det er vel ingen haker ved å kjøpe den på komplett? samme tv sant. Et par tillegspørsmål til deg Scortech siden du har tv'en. Står tv'en stødig? altså er "beinet" på tv'en laget sånn at tv'en står stødig. En kommentar på komplett.no sier: "Annbefaler denne Tv'en til Spillbruk , men TVtitting? spar litt til og kjøp en skikkelig TV (denne er kjempe fin )" Ligger det noe i det? jeg vil nok bruke den til spill OG tvtitting. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Det er vel ingen haker ved å kjøpe den på komplett? samme tv sant. Er absolutt ingen hake å kjøpe den hos komplett.. Jeg hadde dessverre ingen annen valg enn å kunne kjøpe den fra Deal.no da jeg fikk ta den på avbetaling.. Ja tven står faktisk veldig stødig..jeg bruker også en plate under tven så jeg kan snu tven når jeg ligger i sengen.. Er ingen LCD tv skjermen jeg har sett som viser tv kanaler som vanlige tv skjermer..det kan du ikke forvente heller..Jeg bruker selv tven koblet til viatsat digital tuner og jeg synes bildet er veldig bra fra tv kanalene..og enda bedre er det når/hvis du skal bruke tven til spilling enten det er fra pc eller fra xbox 360..(xbox 360 har jo 100% HD støtte) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Anbefaler dette delforumet. Mange bra emner og svar som omhandler tv-kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå