olemm Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (flytt gjerne til riktig forum om dette er feilposta..) Jeg skal bygge en stasjonær PC til stuebruk, og lurer på om jeg kan sette dette hovedkortet (microATX) inn i dette kabinettet, altså Cooler master 4? Eventuelt om noen har et bedre forslag til et stuevennlig microATX-kabinett? Det trenger ikke nødvendigvis ha HTPC-form, men det må være temmelig kompakt pga. fryktelig dårlig plass. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Cavalier 4 støtter bare ATX, så det kan ikke brukes. Jeg har nettopp kjøpt et Aspire X-QPACK fordi det har en 420watt PSU og 2x 5,25" brønner i front. Har ikke testa det ennå, så jeg er mest spent på lydnivået. Det virker ikke spesielt solid bygget/ tynne plater, men pent er det og har lyd/usb og firewire i front og praktisk bærehåndtak. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 det er Helt feil Zink... ATX er bakoverkompatibel med M-atx, bare les denne guiden, der bruker de et M-atx HK i CMC 4 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ja, m-atx er bakoverkompitabelt med atx. Men litt rart at det ikke er oppgitt på cm.com Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 vet det ... men HW.no har jo gjort det så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå