Celusion Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 god morgen! jeg vil bare si at jeg kom inn pa elvebakken elektro, sa glad for det, er det noen som gar pa denne skolen som har noe skryt a si om den? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei, gratulerer til deg. Jeg ville bare bare informere om forumkategorien Gledesutbrudd og så får du vurdere om den passer bedre der eller her. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 mm, mulig den passer bedre inn der! men jeg var egentlig litt ute etter informasjon om miljoet pa denne skolen... og det er jo en del som er pa dette forumet sa jeg tenkte at kanskje det var noen som gikk der men jeg kan legge den der jeg Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Nei nei, for all del, det er opp til deg å bestemme hvilken rettning du vil ha tråden, jeg ville bare opplyse dersom et gledesutbrudd var målet ditt. Er du ute etter informasjon om skolen passer den klart bedre her. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 den er grei sa, er det noen som gar pa elvebakken som kan si meg hvordan miljoet der er? Lenke til kommentar
Mnett Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Elvebakken er bra! Helt nytt og fint skolebygg. Godt miljø, spessielt om du velger og delta i revyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå