lizardking Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 er det nøvendig å flashe bios'n til abit kn8 sli for at den skal støtte en amd athlon x2 prosessor...skal kjøpe det hovedkortet og en x2 prossesor når prisene raser så jeg lurer på om man må skaffe ny bios og hvis det er tilfelle,hvilken versjon? Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Det kommer helt ann på hvilken versjon du allerede har. Må du oppgradere, så er det ganske enkelt - oppgrader til det nyeste Lenke til kommentar
lizardking Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Det kommer helt ann på hvilken versjon du allerede har. som jeg sa tidligere...jeg skal kjøpe det hovedkortet så versjonen jeg blir å ha er 1.0...jeg vil ikke oppdatere bios hvis ikke det er nødvendig Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Prøv om det virker uten oppgradering, gjør det ikke det: Oppgrader til en som fungerer. Av og til lurt å ikke flashe fra eldste til nyeste. Ta det versjon for versjon til alt er stabilt. Endret 11. juli 2006 av squabbish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå