MysticoN Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 sån som det ser ut no er det N73 og N93 som kommer først.. jeg kommer vertfall til å kjøpe den telefonene som kommer først av N72 eller N73. skulle egentlig kjøpe N80 men venta på noe som jeg likte bedre.. og no begynner det å haste... min gammle Nokia 6600 begynner å bli meget sliten. Lenke til kommentar
cagloe Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Der er jeg enig med deg. E serien er den som er mest rettet mot business-folk. N serien er for underholdning, men samtidig er de avasnerte proff-telefoner. N93 er både bra på underholdning og arbeid, det samme er N72, men den er enda mer optimalisert for musikk og dermed en fin ungdomstelefon. 6487723[/snapback] På hvilken måte er N72 mer optimalisert for musikk enn andre mobiler? Cwn Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Der er jeg enig med deg. E serien er den som er mest rettet mot business-folk. N serien er for underholdning, men samtidig er de avasnerte proff-telefoner. N93 er både bra på underholdning og arbeid, det samme er N72, men den er enda mer optimalisert for musikk og dermed en fin ungdomstelefon. 6487723[/snapback] På hvilken måte er N72 mer optimalisert for musikk enn andre mobiler? Cwn 6493105[/snapback] N73 er en "bedre" musikk telefon enn N72. bedre batteri, stereohøyttalere, OMA DRM 2.0-støtte og har equalizer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå