Gå til innhold

Hvordan bytte deksel på K700i?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt "deksel" til K700i.

Verktøy til og skifte med var inkludert.

Følger med deksel foran og bak og taster osv...

Og som sagt et grønt verktøy som ser ut til og rive av fronten eller noe med, og et meget lite og spesielt skrujern... Men har ikke helt skjønt det hvordan jeg får av fronten på det gamle dekselet?

Lurte på om noen kunne forklare enkelt, eller hadde en link til en side med en guide eller noen bilder til og demonstrere hvor skruene sitter og dette gjøres riktig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
går det ann og kjøpe verktøyet separat?

6470142[/snapback]

Vet ikke.

Jeg kjøpte deksel med ekstra uorginalet batteri på qxl.no og fikk med verktøy også. Tror jeg betalte 150kr for et halvt år siden eller noe...

Det verktøyet jeg brukte er det samme som i den guiden til hware666.

Lenke til kommentar

Jeg byttet til sort deksel på k700i uten spesialverktøy. Brukte et lite skrujern til å åpne de klipsene som blir vist. Om en skal bytte deksel er det uansett ikke så farlig om de bitene som holder dekselet fast knekker. Men det gikk smertefritt for min del.

Lenke til kommentar
Jeg byttet til sort deksel på k700i uten spesialverktøy. Brukte et lite skrujern til å åpne de klipsene som blir vist. Om en skal bytte deksel er det uansett ikke så farlig om de bitene som holder dekselet fast knekker. Men det gikk smertefritt for min del.

6476105[/snapback]

Hjørne på f.eks. kredittkort funker bra og ;)

Men fikk av alle dekselene enkelt.

Men det som viser seg og være komplisert er at noen knapper på siden, høyttaler og kamera er montert i det svarte "skjellettet" så det er ikke løst.

Jeg hadde tenkt og bytte det og, men ser ut til og være litt for komplisert så jeg tror jeg lavær og bare monterer på nytt deksel fremem og bak og batterideksel.

God som ny, og søren det var støv og drit under dekselet altså! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...