izek_mendez Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det meste av Crash Test Dummies faktisk. Så rett, så rett. Lenke til kommentar
Thundercat Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Ser at Lifehouse er nevnt en del, og det med grunn. Så og si alt de har gitt ut er skikkelig behagelig musikk, verdt å teste ut! Noen andre låter som kan funke er: Augustana - Boston Goo Goo Dolls - Iris 30 seconds To Mars - A Modern Myth Endret 28. juli 2006 av Thundercat Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hører egentlig aldri på den slags musikk men Jack Johnson har jeg fått sansen for.. perfekt rolig og fin sommermusikk. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Lars Winnerbäck - Timglas Lars Winnerbäck - Du gamla fria nord Lars Winnerbäck - Elegi Lars Winnerbäck - Faller Lars Winnerbäck - Stackars Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Nå gidder jeg ikke ramse opp alle de andre sangene (3 nydelige fra Ghost Reveries bl.a.), men sjekk ut plata Damnation av Opeth. Jeg vet ikke om dette er nevnt, men siden dette er den ørtende tråden som spør om det samme gidder jeg heller ikke se etter. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Lars Winnerbäck - Timglas Lars Winnerbäck - Du gamla fria nord Lars Winnerbäck - Elegi Lars Winnerbäck - Faller Lars Winnerbäck - Stackars 6574207[/snapback] Fantastisk bra artist som ikke er oppdaget i Norge enda. Har selv 7 cd'er av ham. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Rolling Stones-House of the rising sun Fått helt oppheng i denna sangen for tia 6470069[/snapback] Det er The Animals som spiller denne 60-tallsperlen. Veldig bra låt. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Lars Winnerbäck - Timglas Lars Winnerbäck - Du gamla fria nord Lars Winnerbäck - Elegi Lars Winnerbäck - Faller Lars Winnerbäck - Stackars 6574207[/snapback] Fantastisk bra artist som ikke er oppdaget i Norge enda. Har selv 7 cd'er av ham. 6575807[/snapback] Jeg vet... Hørte noen sanger av han, og nå har jeg mange.. Lenke til kommentar
ramones Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Guns n Roses - patience velvet revolver - loving the alien Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kan nevne "Kid Loco" med albumet "A Grand Love Story". Rolig Electronica du virkelig kan slappe av til! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Eric Johnson - Trademark Lenke til kommentar
katta90 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Johua Radin - Closer Tom mcrae - Vampire heart The Fray - How to save a life Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 vil nå anbefale Aerosmith - I don't want to miss a thing jeg da.... kjempefin sang:D Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 metallica - nothing else mathes Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Guns n Roses - patience velvet revolver - loving the alien 6577297[/snapback] second that Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 ikke sang, men ett stykke : Mozart - Requiem Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Alone I Break av Korn. Se gjerne musikk-videoen også, så ser du kanskje hva sangen går ut på. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hva med: Green Day - Good riddance (Time of your life) Massive Attack - Angel Rolling Stones - Angel Bob Dylan - Like a rolling stone Bob Marley - Redemption song Billy Idol - Piano man Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Eric clapton - Change the world Eric clapton - Wonderful Tonight Eric clapton - Layla Eric clapton - Holy mother Ozzy osbourne - Changes George Harrison - While my guitar gently weeps (ta gjerne George Harrison feat Eric clapton versjonen) Kate bush & Nick cave - Where the wild roses grow Johnny cash - one Johnny cash - hurt Johnny cash - desperado Bruce Springsteen - The river Bruce Springsteen - Real world Endret 8. august 2006 av Alex OK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå