Turboleif Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har fått sansen på rolige sanger i det siste, og vil ha mer så klart Kan nevne noe jeg mener er rolige sanger: James Blunt - Goodbye my lover/You're Beautifull Alejandro Fuentes - Stars David Grey - This year's love Dette vil jeg kalle rolige sanger, eller? Noen som vet noe lignende som dette? Kjør på! Takker på forhånd.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Det nye David Gilmoure albumet, on an island det er rolig..men jeg er ikke i humør til å skrive rolige sanger, eller andre sanger, akkurat nå, så jeg linker til en av de mange postene hvor dette spørres i ROLIGMUSIKK!! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Sjekk ut Eot's chillout Therapy albumet. I det albumet er også en utroligt nice sang som heter Megaperls - trip. Eller burde du sjekke ut alt av Air Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Jeg søkte på rolig musikk jo! Hvordan kunne jeg vite at nattlig musikk var det samme.. Og dessuten leter han etter rolig musikk, innen elektronika sjangeren! Men takk uansett.. Endret 11. juli 2006 av Turboleif Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg søkte på rolig musikk jo! Hvordan kunne jeg vite at nattlig musikk var det samme.. Og dessuten leter han etter rolig musikk, innen elektronika sjangeren! Men takk uansett.. 6469758[/snapback] Bare les den posten, det anbefales lite elektronika, nesten ingenting, men mye annet fint Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Her Her Her Her Her Her er mye fin rolig musikk anbefalt, jeg har anbefalt mye musikk i noen av de postene også..håper det hjelper mer Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Rolling Stones-House of the rising sun Fått helt oppheng i denna sangen for tia Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Nothing else matters - Metallica Fade To Black - Metallica Low mans Lyric - Metallica Lenke til kommentar
icer Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Lene Marlin ->omtrent alt, mange gode sovesanger/rolige Hellbillies - Hvis du går ifra meg Hellbillies - Som ein båt på land Stage Dolls - Someone like you John Mayer - Somethings missing John Mayer - Back to you Stevie Ray Vaugn - Lenny (Instrumental så det er ikke noen sang) Postgirobygget - Gugg og grønne skoger Mew - Comforting sounds Dire Straits - Brothers in arms The September When - Cries like a baby Jonas Fjeld - Engler i sneen Steel Dragon - We all die young (blir vel rolig-rock uti, men det er en bra sang, den sangen som var med på Rockstar Nickelback - Far away (samme som over, men ikke med på rockstar ) Nickelback - If everyone cared (samme som over) Metallica - Mama said Metallica - Tuesday's gone Vamp - Tir N'a Noir Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Eagles - desperado Muse - unintended Blue october - Quiet Mind Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hører ikke på veldig rolig musikk jeg da.. men to stykker som burde kunne kalles rolige: Metallica - Nothing Else Matters Rammstein - Ohne Dich Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Noen av mine favoritter: Deep Purple - When a Blind Man Cries Alice Cooper - How You Gonna See Me Now Snowy White - Bird of Paradise Procol Harum - A Whiter Shade of Pale Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Metallica - fade to black Metallica - Nothing else mathers The perfect circle - The noose U2 - With or without you Muse - unintended Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 John Legend er digg rolig musikk Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Sjekk ut Buddah bar, det er samlinger av assortert jass/chillout. Flott å være kreativ til Endret 13. juli 2006 av Barbaren Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Leonard Cohen - Alexandra Leaving Chris Rea - Tell Me Ther's a Heaven The Beatles - Something The Beatles - While My Guitar Gently Weeps Alison Krauss & Union Station - Goodbye Is All We Have Alison Krauss & Union Station - If I Didn't Know Any Better Alison Krauss & Union Station - A Living Prayer Lenke til kommentar
Dorothy Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Johnny Cash- First Time I Saw Your Face Leona Naess- Christmas Cornelis Wreesjwik- Balladen om Froken Cecila Lina og Herr Fredrik Aakare Vamp The Rolling Stones- Love In Vain Chris Isaac- Wicked Game Nina Simone- The Twelfth of Never (For en nerve den sangen har) Buffalo Springfield- Kind Woman The Beatles- Blackbird Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Echoes fra Pink Floyd er da rolig? Så tenkte jeg på noe annet, men som jeg selvfølgelig ikke husker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå