Unlimited Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 se på den side og si hvordan jeg kan ha en sånn på min side! http://www.yahoo.com/?p=1152577037 Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Du lager et tilsvarende bilde i et egnet bildeprogram som du setter som bakgrunnsbilde i f.eks. en div-tag med passende tekst i. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 balletryne: Jeg tror han mener hvordan man får den til å "poppe ned" når man klikker på krysset Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) balletryne: Jeg tror han mener hvordan man får den til å "poppe ned" når man klikker på krysset 6471740[/snapback] Hehe, jeg så bare en pil på et bilde med beskrivelsen "en sånn". Kanskje vi skal be trådstarter om å forklare hva hun/han faktisk ønsker en gang til . Edit: Jada, jeg ser tittelen på tråden. Mulig denne tråden skulle vært i JavaScript-seksjonen. Endret 11. juli 2006 av balletryne Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Er vel ikke verre enn å endre display-attributten (CSS) med javascript ala spoiler-funksjonen her på forumet. Pseudokode: body onload { banner.style.display = "block" } lukkeknapp onclick { banner.style.display = "none" } Hvordan man eventuelt lager en sånn fancy "gli inn/gli ut"-animasjon får bli en sak for JS-forumet Endret 11. juli 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå