Ol'H Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Og sykkelen var låst, antar jeg? 6469888[/snapback] Låst eller ikke spiller ikke noen rolle Man må jo kunne ta seg en rask tur inn på rema uten å måtte lenke alt fast 6469908[/snapback] Spiller ingen rolle? Det er jo avgjørende om du får forskringspremie eller ikke. Begynn å spar 6469924[/snapback] Hvis han er så teit at han innrømmer at den ikke var låst til politiet fortjener han uansett ikke forsikringspremie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Fått frastjålet sykkel to ganger, begge ganger fra garasjen vår. Mistenker kjenninger Ene gangen fant jeg den fastlåst et par gater unna etter et år. Ringte politiet, som kom med sirkelsaga og årna opp. I mellomtiden hadde jeg kjøpt ny sykkel, som ble stjålet kort tid etter. Denne ble funnet nå i sommer, et og et halvt år etter, på et asylmottak på kyrksæterøra (usikker på skrivemåte, whatev) av politiet. Bor i Trondheim, så her snakker vi en reise på 12 mil. Begge syklene kom tilbake i ganske bra stand, nye dekk og bedre sete osv. Bare å smøre seg med tålmodighet, og anmeld tyveriet. Da havner det i politiets system Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hm, ble frastjålet en sykkel for del år siden utenfor en videobutikk her i Stavanger. Ble oppringt dagen etter og fikk høre at sykkelen hadde blitt brukt i et hagletyveri (fortsatt litt usikker på nøyaktig hva det var sykkelen ble brukt til..), og at den kunne hentes hos karen som hadde blitt frastjålet sin hagle. Sykkelen var i tipp topp stand og står i min kjeller den dag i dag. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Dumt å ikke låse sykkelen da. 6469943[/snapback] En av de siste syklene jeg ble frastjålet, var låst med tykk lenke. Vil noen ha sykkelen din, tar de den uansett faen, og de vet hvordan de skal gå frem. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 broren min opplevde en lignende situasjon. vi var så heldige at vi fant den igjen på en "Hittegodsauksjon", så den hadde vært i "trygg" forvaring en stund. 6470692[/snapback] Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Har blitt frastjålet 2 sykler gjennom tidene. Den ene var pappa sin, han ble ikke videre glad da han fant ut at jeg hadde gitt faen i å låse den. Den andre ble stjålet en lørdagsnatt rett utenfor huset. Fant den dagen etter, liggende i en grøft like ved en bratt bakke. Kjeltringen fant vel ut at man ikke burde sykle i bakker med den sykkelen, da kjettingen alltid hoppet av (ballemos), noe jeg antar at vedkommende erfarte for deretter å slenge fra seg sykkelen. Greit for meg da, så slapp jeg å bruke penger på ny sykkel. Edit: Ontopic; Let etter sykkelen du. Omtrent det eneste du kan gjøre. Lite sannsynlig at du finner igjen sykkelen though. Endret 11. juli 2006 av Gnomenz Lenke til kommentar
maskot Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Om du kjøpe ny pass på å kjøpe en styggast som mulig sånn at folk ikkje vil stjele den en gang Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 i går skulle jeg på rema å handle litt. 3 min etter var sykkeln min stjelt! hva skal jeg gjøre?? 6469573[/snapback] Bare å legge i vei å gå... Neida... Kjøp ny sykkel, det gjorde jeg... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) ok....både oppmuntrende og nedmuntrende forslag her...hehe... men har sagt fra til falken og anmeldt det til politiet og letet halve byen rundt... men uten hell. å i morgen kommer fattern og muttern hjem. å da blir det en ny skjennepreken. Får vel trekke fram min mega kule sparkesykkel! Endret 11. juli 2006 av sixx Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Kjøp en ny lås, klipp den i stykker, legg den utenfor rema, og gris den til meg litt møkk; voilà, ny sykkel sponset av forsikringsselskapet pga. de flotte bevisene. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Kjeltringen fant vel ut at man ikke burde sykle i bakker med den sykkelen, da kjettingen alltid hoppet av (ballemos) Haha, eid Jeg støtter Zethyr sitt forslag... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Kjeltringen fant vel ut at man ikke burde sykle i bakker med den sykkelen, da kjettingen alltid hoppet av (ballemos) Haha, eid 6474936[/snapback] Ønsketenking Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Gå å grin, sykkelen min har blitt stjelt 3 ganger. 3 ganger, ja. Right on! Den ene gangen sykkelen ble stjelt bodde jeg i oslo Den ene gangen, ja. Roger Rud Over Og Ut! :] Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Tror nok han mente en av gangene der, Jenzyboyyyyyy. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Næsj! Gjorde han ikke, det! *surmule og furte* Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Om du kjøpe ny pass på å kjøpe en styggast som mulig sånn at folk ikkje vil stjele den en gang 6473280[/snapback] Det funker faktisk! Sykkelen min, som mamma sendte nedover til stavanger like etter at jeg flyttet for snart 2 år siden har ikke vært låst en eneste gang. En lilla DBS , som jeg har måttet fjerne bakskjerm og bagasjebrett på fordi de sinka bakhjulet. Kjøpte netopp nytt hjul og ny slange som var verdt mer enn hele sykkelen (300 kroner) Den står helt åpenlyst ulåst utenfor kjøpesentere og butikker og jobben hver eneste dag. Utenfor huset ganske nært veien har den stått ganske lenge også. Må nevnes at jeg skal glemme den igjen ett sted før jeg flytter også Lenke til kommentar
sixx Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Det funker faktisk! Sykkelen min, som mamma sendte nedover til stavanger like etter at jeg flyttet for snart 2 år siden har ikke vært låst en eneste gang. En lilla DBS , som jeg har måttet fjerne bakskjerm og bagasjebrett på fordi de sinka bakhjulet. Kjøpte netopp nytt hjul og ny slange som var verdt mer enn hele sykkelen (300 kroner) Den står helt åpenlyst ulåst utenfor kjøpesentere og butikker og jobben hver eneste dag. Utenfor huset ganske nært veien har den stått ganske lenge også. Må nevnes at jeg skal glemme den igjen ett sted før jeg flytter også 6475920[/snapback] haha... Trur nesten jeg burde kjøpe meg et skikkelig vrak.. Når du skal glemme av den kan du si fra til meg da:P så tar jeg gjerne imot sykkeln Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det funker faktisk! Sykkelen min, som mamma sendte nedover til stavanger like etter at jeg flyttet for snart 2 år siden har ikke vært låst en eneste gang. En lilla DBS , som jeg har måttet fjerne bakskjerm og bagasjebrett på fordi de sinka bakhjulet. Kjøpte netopp nytt hjul og ny slange som var verdt mer enn hele sykkelen (300 kroner) Den står helt åpenlyst ulåst utenfor kjøpesentere og butikker og jobben hver eneste dag. Utenfor huset ganske nært veien har den stått ganske lenge også. Må nevnes at jeg skal glemme den igjen ett sted før jeg flytter også 6475920[/snapback] haha... Trur nesten jeg burde kjøpe meg et skikkelig vrak.. Når du skal glemme av den kan du si fra til meg da:P så tar jeg gjerne imot sykkeln 6476962[/snapback] Pøh, du bor ikke i Stavanger en gang Det gjør derimot jeg, så om du skulle finne på å slenge den fra deg, så gi meg en liten lyd. Kunne fått brukt for enda en sykkel da min snart begynner å synge på siste vers... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå