Gå til innhold

sykkeln min har blitt stålet. noen tips?

sixx

Anbefalte innlegg

i går skulle jeg på rema å handle litt. 3 min etter var sykkeln min stjelt! hva skal jeg gjøre?? blir bare så utrolig forbannet av sånt! jeg er ikke i den tilstanden at jeg har så alt for mye penger til bil eller buss. den var registrert i falken sykkelregister også. men hva hjelper vel det når den er borte... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du heldig finner du den horekjørt i ei grøft utenfor befolket område, med kast i dekkene og ødelagt girsystem. Er du uheldig, så finner du sykkelen på nevnte plass, bare at du ikke finner hele sykkelen, men deler av den. Er du skikkelig uheldig finner du den ikke i det hele tatt.

Falkenklistremerket er forøvrig veldig lett å rive av, desverre. :)

Lenke til kommentar
i går skulle jeg på rema å handle litt. 3 min etter var sykkeln min stjelt! hva skal jeg gjøre?? blir bare så utrolig forbannet av sånt! jeg er ikke i den tilstanden at jeg har så alt for mye penger til bil eller buss. den var registrert i falken sykkelregister også. men hva hjelper vel det når den er borte...  :hmm:

6469573[/snapback]

Kjøp ny sykkel. Den er sansynligvis skrudd fra hverandre, omlakert og herpet, så om du finner den igjen er det ikke den samme sykkelen.

Finner du igjen sykkelen hel, kan du selge den ene sykkelen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Og sykkelen var låst, antar jeg?

6469888[/snapback]

Låst eller ikke spiller ikke noen rolle

Man må jo kunne ta seg en rask tur inn på rema uten å måtte lenke alt fast

6469908[/snapback]

Spiller ingen rolle? Det er jo avgjørende om du får forskringspremie eller ikke. Begynn å spar :thumbup:

Lenke til kommentar
i går skulle jeg på rema å handle litt. 3 min etter var sykkeln min stjelt! hva skal jeg gjøre?? blir bare så utrolig forbannet av sånt! jeg er ikke i den tilstanden at jeg har så alt for mye penger til bil eller buss. den var registrert i falken sykkelregister også. men hva hjelper vel det når den er borte...  :hmm:

6469573[/snapback]

Bak ett skur i nærheten av der jeg bor har jeg gjemt en gammel horesykkel fordi jeg ikke orker å ta den med meg hjem når jeg flytter. Du kan få den :!:

Lenke til kommentar

6469573[/snapback]

Bak ett skur i nærheten av der jeg bor har jeg gjemt en gammel horesykkel fordi jeg ikke orker å ta den med meg hjem når jeg flytter. Du kan få den :!:

6470131[/snapback]

Mener du med dette at horer er gratis, fordi han bare kan ta? Eller tar du timesbetalt? Sykkel og knull i ett :w00t:

Lenke til kommentar
Mener du med dette at horer er gratis, fordi han bare kan ta? Eller tar du timesbetalt? Sykkel og knull i ett  :w00t:

6470134[/snapback]

Er det du snakker om a?

Hu referte til sykkelen som en hore, ikke seg selv.

:hrm:

6470143[/snapback]

Hu er jo sykkelpimp!

EDIT: Selvfølgelig sykkelen som er hore, har noe annet blitt fremstilt er jeg misforstått. Linn Christin er pimp for en haug med sykler, helt sikkert, og tjener penger på å sette dem i skur så folk kan ta seg en tur opp i skogen, knulle, og så tilbake igjen for nye kunder. Så løper a rundt neste dag og samler penger.

Endret av Killerquo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...