sixx Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 i går skulle jeg på rema å handle litt. 3 min etter var sykkeln min stjelt! hva skal jeg gjøre?? blir bare så utrolig forbannet av sånt! jeg er ikke i den tilstanden at jeg har så alt for mye penger til bil eller buss. den var registrert i falken sykkelregister også. men hva hjelper vel det når den er borte... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Er du heldig finner du den horekjørt i ei grøft utenfor befolket område, med kast i dekkene og ødelagt girsystem. Er du uheldig, så finner du sykkelen på nevnte plass, bare at du ikke finner hele sykkelen, men deler av den. Er du skikkelig uheldig finner du den ikke i det hele tatt. Falkenklistremerket er forøvrig veldig lett å rive av, desverre. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Kjenner meg igjen, men tror du vet svaret best selv. Eneste mulighetene er å leite, høre med folk, politiet (tviler dem bryr seg). Mer får du ikke gjort! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har du forsikring gjennom falken får du vel verdien på sykkelen tilbake, minus en egenandel på 2000kr. Jeg kjøpte sykkel til 8000, 3 år etterpå ble den stjelt. Fikk tilbake 6000. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Og sykkelen var låst, antar jeg? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Og sykkelen var låst, antar jeg? 6469888[/snapback] Låst eller ikke spiller ikke noen rolle Man må jo kunne ta seg en rask tur inn på rema uten å måtte lenke alt fast Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 i går skulle jeg på rema å handle litt. 3 min etter var sykkeln min stjelt! hva skal jeg gjøre?? blir bare så utrolig forbannet av sånt! jeg er ikke i den tilstanden at jeg har så alt for mye penger til bil eller buss. den var registrert i falken sykkelregister også. men hva hjelper vel det når den er borte... 6469573[/snapback] Kjøp ny sykkel. Den er sansynligvis skrudd fra hverandre, omlakert og herpet, så om du finner den igjen er det ikke den samme sykkelen. Finner du igjen sykkelen hel, kan du selge den ene sykkelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Og sykkelen var låst, antar jeg? 6469888[/snapback] Låst eller ikke spiller ikke noen rolle Man må jo kunne ta seg en rask tur inn på rema uten å måtte lenke alt fast 6469908[/snapback] Spiller ingen rolle? Det er jo avgjørende om du får forskringspremie eller ikke. Begynn å spar Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Dumt å ikke låse sykkelen da. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Gå å grin, sykkelen min har blitt stjelt 3 ganger. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 bare 3? =P mista 4-5 sykler på like mange år.. derfor jeg kjøper sykkel på loppis =) Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg bor på det mest øde stedet og da. Den ene gangen sykkelen ble stjelt bodde jeg i oslo, låste den men noen hadde visst gått til innkjøp av boltsaks Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har ett par bøffa sykler du kan få for en billig penge. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har ett par bøffa sykler du kan få for en billig penge. 6470072[/snapback] Heler! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 i går skulle jeg på rema å handle litt. 3 min etter var sykkeln min stjelt! hva skal jeg gjøre?? blir bare så utrolig forbannet av sånt! jeg er ikke i den tilstanden at jeg har så alt for mye penger til bil eller buss. den var registrert i falken sykkelregister også. men hva hjelper vel det når den er borte... 6469573[/snapback] Bak ett skur i nærheten av der jeg bor har jeg gjemt en gammel horesykkel fordi jeg ikke orker å ta den med meg hjem når jeg flytter. Du kan få den :!: Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 i går skulle jeg på rema å handle litt. 3 min etter var sykkeln min stjelt! hva skal jeg gjøre?? blir bare så utrolig forbannet av sånt! jeg er ikke i den tilstanden at jeg har så alt for mye penger til bil eller buss. den var registrert i falken sykkelregister også. men hva hjelper vel det når den er borte... 6469573[/snapback] Bak ett skur i nærheten av der jeg bor har jeg gjemt en gammel horesykkel fordi jeg ikke orker å ta den med meg hjem når jeg flytter. Du kan få den :!: 6470131[/snapback] Mener du med dette at horer er gratis, fordi han bare kan ta? Eller tar du timesbetalt? Sykkel og knull i ett Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Mener du med dette at horer er gratis, fordi han bare kan ta? Eller tar du timesbetalt? Sykkel og knull i ett 6470134[/snapback] Er det du snakker om a? Hu referte til sykkelen som en hore, ikke seg selv. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Mener du med dette at horer er gratis, fordi han bare kan ta? Eller tar du timesbetalt? Sykkel og knull i ett 6470134[/snapback] Er det du snakker om a? Hu referte til sykkelen som en hore, ikke seg selv. 6470143[/snapback] Hu er jo sykkelpimp! EDIT: Selvfølgelig sykkelen som er hore, har noe annet blitt fremstilt er jeg misforstått. Linn Christin er pimp for en haug med sykler, helt sikkert, og tjener penger på å sette dem i skur så folk kan ta seg en tur opp i skogen, knulle, og så tilbake igjen for nye kunder. Så løper a rundt neste dag og samler penger. Endret 11. juli 2006 av Killerquo Lenke til kommentar
Marius_r Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 broren min opplevde en lignende situasjon. vi var så heldige at vi fant den igjen på en hittegodsauksjon, så den hadde vært i trygg forvaring en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå