javas Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg så en Philips laptop på 10 tommer eller noe sånt og med dual kjerne prossessor til ca 8000-10000 NOK (det var tre modeller). Jeg lurte på om noen visste hva disse philips laptopene heter? Lenke til kommentar
Beer£and Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Produserer Philips Laptoper ? o.0 noe jeg ikke har fåt med meg .?. finner heller ikke no på www.philips.com Lenke til kommentar
Valent Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 umpc.com - er det du leter etter, har ikke sett noen i butikkene enda, er også MEGET usikker på om philips er med på å produsere disse. Lenke til kommentar
javas Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Nei, det var ikke den jeg så. Den jeg så var helt vanlig laptop. Da jeg først så den, trodde jeg at det var en bærbar dvd spiller, men så la jeg merke til at det var en laptop. Jeg sjekket Philips siden på gresk, men "dhen katalaveno"- forstår ikke gresk. Noen andre som kan gresk? Jeg har angret skikkelig på at jeg ikke kjøpte en da jeg var der. Hvis jeg ikke finner en, så reiser jeg dit igjen og kjøper den derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå