Gå til innhold

Dagens spørsmålspost på annet forum

iChristian

Anbefalte innlegg

Denne posten fant jeg på et annet forum, men den var så fantastisk at jeg var nødt til å poste den her.

Jeg tror det er en av de morsommere postene jeg har lest på lenge.

Dette er kopiert uten endringer så språket må unnskyldes, selv om det sikkert hadde vært nyttig med en oversatt versjon...

Tittel på tråd:

HJELP!! UTRSKAP??

Selve åpningsinnlegget:

Har vnnene mine rett i at jeg har vært utro?  her r hele historien:

jeg var på fest fr en stund tilbake å da møtte jeg verdens herligste gtt som hetr kenneth. Vi flørta hele kvelden da,å rota litt å sånn da, hadde nesten sex til og me Men han hadde dame dah, så vi bynnte å sende endel mellinger i skjul da, sånn ikke ho skulle få vite noe, å ettervert fikk vi bare mer å mer følelser for verandre, å han lova mg sååå mange gangr at han skulle gå fra dama si å at vi skulle forlove oss, menn har han gjort det ? NEI!!

Så i helga hdde jeg besøk av vero, en jeg traff hr inne, kjempenydli jente fikk bare max bra contact, føler jeg har kjebnt henne dritlenge, fått mg til å glemme kenneth nesten totalt dah.

så på lørda var jeg å vero på fest å dr var den impåslitne fyrn, som bare prøvde seg på mg hele tida å jb bare ligg unna, men han gjorde ikke det da, så jeg bare løp bort t vero å bare Vero, kan ik vi late som om vi er sammn ? å ho bare klart d lism, no stress lism.

vi kissa litt å sånn da, dansa å greir, å så skjer det - vero bare Hvorfr kan ik vi bli sammn på ordentlig? Å bare hallo lism, men etterhvert da så bare ble vi sammn allikvl... Oisann

Dan ettpå så var vi på ny fest, å da dukka plutsli kenneth opp da, å ciko (IDIOT) bare fortalte ham totalt allt da, å kenneth bare tilta, ble sjalu å skrek t vero Ligg unna dama mi! Å vero bare faen kutt ut, ho er mi!! Å dem bare krangla dritmye, så jeg gikk bort å rota md espen da, kamraten t kenneth for å få dem t å slutte å krangle. Vero ble bare dritsur på mg, å ciko og taranee å alle dem andre var bare så på lag md vero da, hallo de skal lism være mine venner, ikke vero sine, så jeg lurer bare sinnsykt på om de har rett!!

Hva sier dere? Har venna mine rett? Har jeg vært utro? var ik følser inne i bildet da, var bare for å få dm til å slutte...

plis svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OMG! D var lissm så stress å lese da....bare måtte sånn lese flere setningr flere gangr :p

Morsom lesning, må kanskje begynne å titte innom det forumet på gråværsdager :)

Hvilket forum er det som tar opp slike kompliserte kjærlighetsproblemer, Lomz? :roll:

Lenke til kommentar
så jeg bare løp bort t vero å bare Vero, kan ik vi late som om vi er sammn ? å ho bare klart d lism, no stress lism.

vi kissa litt å sånn da, dansa å greir

Haha...hvor gammal er denne herlige sluten som roter med alle og greier? "Skl vi lissm bare være sammen og kisse lissm?"

Lenke til kommentar

Er trådstarter til denne artige og velformulerte historien jente ?

Var så mye skrivefeil der at jeg fikk meg ikke med hva som egentlig var handlingen.

edit:

1 tier på at dette kommer fra itavisen !

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Er trådstarter til denne artige og velformulerte historien jente ?

Var så mye skrivefeil der at jeg fikk meg ikke med hva som egentlig var handlingen.

edit:

1 tier på at dette kommer fra itavisen !

6471718[/snapback]

Trådstarter er nok en jente ja, og nei, den er ikke fra ITavisen, men fra Gaysir...

Lenke til kommentar

:!:

Jeg hadde litt problemer med å tolke teksten rett. Men jeg tror jeg fikk det til:

Hun hadde type, begynte å rote med Kenneth, rota litt med Vero samtidig, bak ryggen til Kenneth og typen. Også ble hun oppdaget, alle ble sure, og for å få alle til å roe seg ned så rota hun litt med Espen.

At folk klarer å skrive på en så idiotisk måte. Jeg blir oppgitt over skrive ferdighetene til enkelte her i landet. :wallbash:

Lenke til kommentar
:!:

Jeg hadde litt problemer med å tolke teksten rett. Men jeg tror jeg fikk det til:

Hun hadde type, begynte å rote med Kenneth, rota litt med Vero samtidig, bak ryggen til Kenneth og typen. Også ble hun oppdaget, alle ble sure, og for å få alle til å roe seg ned så rota hun litt med Espen.

At folk klarer å skrive på en så idiotisk måte. Jeg blir oppgitt over skrive ferdighetene til enkelte her i landet.  :wallbash:

6472716[/snapback]

Joa...skriveferdighetene på topp her også :tease:

Lenke til kommentar
spørsmålet er vel hvordan trådstarter fant dette ;)

nei, hvis du er homofil så skal du vite at jeg ikke har noe i mot det. Har familie som er homofil.

6474289[/snapback]

Skeiv.

Mine 2 favorittsider er Diskusjon.no og Gaysir.no

6474351[/snapback]

ok.

Beklager hvis jeg virket støtende. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...