Gå til innhold

Hvordan får jeg lastet ned ny nvidia driver ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fra forsiden www.nvidia.com  :

Trykk Drivers på siden.

Så velger du Graphics Driver, Geforce, Windows XP

Værre er det ikke :) Du får bare frem den nyeste.

6469496[/snapback]

Takk .. men må slette den gamle nvidia drivern.. det virker litt skummelt å gjøre:/ :ohmy: På siden på "step 2" står det Geforce and TNT 2 og Geforce go 7 series ?

Er den 7 series den jeg skal velge ?.. bare spørr jeg.. :tease:

Endret av Xarus
Lenke til kommentar

Nei. Go 7 og alt det andre har ingenting med ditt kort å gjøre. Du velger Geforce.

Avinstallere er ikke farlig. Du finner Nvidia-driveren i kontrollpanel, legg til/fjern programmer. Trykk Fjern på Nvidia Driver så går det av seg selv. Du må reboote, så kommer du tilbake i windows uten grafikkdriver (lav oppløsning). Trykk Cancel hvis du får opp hardware manager som vil installe driver selv.

Finn drivern du lasta ned, dobbelklikk og resten er automatisk.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Nei. Go 7 og alt det andre har ingenting med ditt kort å gjøre. Du velger Geforce.

Avinstallere er ikke farlig. Du finner Nvidia-driveren i kontrollpanel, legg til/fjern programmer. Trykk Fjern på Nvidia Driver så går det av seg selv. Du må reboote, så kommer du tilbake i windows uten grafikkdriver (lav oppløsning). Trykk Cancel hvis du får opp hardware manager som vil installe driver selv.

Finn drivern du lasta ned, dobbelklikk og resten er automatisk.

6469546[/snapback]

Det står ikke bare geforce på step 2 .. det står slik jeg skrev i posten ovenfor..

TNT 2 og Geforce go 7 series

Endret av Xarus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...