Xarus Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg har nvidia GeForce 6800 nå.. Burde jeg oppdatere/ laste ned ny driver ?.. isåfall er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal velge/ trykke på innpå siden .. Hjelp noen ?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Fra forsiden www.nvidia.com : Trykk Drivers på siden. Så velger du Graphics Driver, Geforce, Windows XP Værre er det ikke Du får bare frem den nyeste. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Fra forsiden www.nvidia.com : Trykk Drivers på siden. Så velger du Graphics Driver, Geforce, Windows XP Værre er det ikke Du får bare frem den nyeste. 6469496[/snapback] Takk .. men må slette den gamle nvidia drivern.. det virker litt skummelt å gjøre:/ På siden på "step 2" står det Geforce and TNT 2 og Geforce go 7 series ? Er den 7 series den jeg skal velge ?.. bare spørr jeg.. Endret 11. juli 2006 av Xarus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Nei. Go 7 og alt det andre har ingenting med ditt kort å gjøre. Du velger Geforce. Avinstallere er ikke farlig. Du finner Nvidia-driveren i kontrollpanel, legg til/fjern programmer. Trykk Fjern på Nvidia Driver så går det av seg selv. Du må reboote, så kommer du tilbake i windows uten grafikkdriver (lav oppløsning). Trykk Cancel hvis du får opp hardware manager som vil installe driver selv. Finn drivern du lasta ned, dobbelklikk og resten er automatisk. Endret 11. juli 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Nei. Go 7 og alt det andre har ingenting med ditt kort å gjøre. Du velger Geforce. Avinstallere er ikke farlig. Du finner Nvidia-driveren i kontrollpanel, legg til/fjern programmer. Trykk Fjern på Nvidia Driver så går det av seg selv. Du må reboote, så kommer du tilbake i windows uten grafikkdriver (lav oppløsning). Trykk Cancel hvis du får opp hardware manager som vil installe driver selv. Finn drivern du lasta ned, dobbelklikk og resten er automatisk. 6469546[/snapback] Det står ikke bare geforce på step 2 .. det står slik jeg skrev i posten ovenfor.. TNT 2 og Geforce go 7 series Endret 11. juli 2006 av Xarus Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Du velger: "GeForce and TNT2" GO er bærbar-serien. Endret 11. juli 2006 av KriFos Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Du velger: "GeForce and TNT2" GO er bærbar-serien. 6469711[/snapback] Okey.. takk skal du ha Da satser jeg på det Endret 11. juli 2006 av Xarus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå