AlecTBM Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Jeg har laget et nytt design og den skal forhåpentligvis funke i opera og ff. Her er linken: http://nmbilder.findfilefast.com/nyside/index.php det gamle designet finner du her: http://nmbilder.findfilefast.com/ Som du sikkert forsto så er ikke hele sia feridg enda da. Men men. Få kritikken da. PS. Dette er en salgs side til NM (Nordicmafia) Endret 10. juli 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Så litt ut som designet kunne passet til GUI på ett program fra 80-tallet. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Ja det ble litt fargerikt. men det er bedre enn det gamle syns jeg. Men funker det i FF og Opera?? Kan noen skjekke for meg?? Lenke til kommentar
Atch Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Funker og funker. Ser greit ut i Firefox ja. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Funker fint i Opera og. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 takker for svarene om de forskjellige nettleserne. Som dere sikkert ser så funker ikke det gamle designet så godt i FF og Opera. Takker. Er det flere som har kritikk om det nye designet? Lenke til kommentar
Atch Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Er det flere som har kritikk om det nye designet? Skriften er vanskelig å lese pga. fargene. Menyen matcher ikke resten av sida. Veldig voldsomt med borderne og de blå strekene rundt om på sida. Ganske kjedelig fargevalg. Enig med Svedge -designet virker gammeldags og utdatert. Ja, hm. Generelt en forholdsvis lite tiltalende side. Men det er min mening. Lykke til Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) jaja. Bedre enn den kritikken jeg fikk på det gamle. Men takk. Ska vel kanskje endre fargene etterhvert. Må bare få sia orntlig opp med alle funksjonene. Teksten vanskelig å lese? Kansje du mener den grå fargen. Har ikke fått skifta den enda. Syns selv at den er vanskelig å lese. EDIT: Vil holde det enkelt med flere nyanser enn farger. Endret 11. juli 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
araziel Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Rød tekst på blått eller motsatt = NEI NEI NEI FY Meny som beveger seg på rollover = FY Forøvrig: Jeg ville padda litt rundt boksene i menyen, skifta farge på teksten(den røde, inkludert overskrift), midtstilt hele sida(?). Ellers helt funksjonellt design, men gjør noe med fargene. Lenke til kommentar
Atch Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Teksten vanskelig å lese?Kansje du mener den grå fargen. Både den grå og den røde skriften er vanskelig å lese. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Ja fått høre det av araziel her. Ska skifte dem i morra Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Nå har jeg endra fargene, padding mellom menyboksene? Hva mener du Syns du at det ble fortrangt? Lenke til kommentar
Atch Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Nå har jeg endra fargene Beklager, men jeg synes ikke sida ser bra ut i det hele tatt. Nå ligger også menyboksen over header-boksen i Firefox (altså, den overlapper- noe den ikke gjør i IE). Ut ifra det som står på siden virker det som om du skal selge noe derfra. Foreslår i så fall at du lager et annet og mer profesjonelt design. Slik det ser ut nå gir sida et amatørmessig og kjedelig inntrykk, og jeg tipper du vil få vanskeligheter med å gjennomføre idéen din. Om du har problemer med å få til noe sjøl kan du lete etter templates andre steder, f.eks. her. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 bare sånn for å si det igjen Dette er en side som skal selge animerte bilder til kunder på Nordicmafia. Jeg vil ikke legge så alt for mye krefter i å perfetisere det. Har egentlig bra respons andre plasser. men ska prøve å fikse den meny feilen. Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Dette er en side som skal selge animerte bilder til kunder på Nordicmafia. Jeg vil ikke legge så alt for mye krefter i å perfetisere det. 6470338[/snapback] Må huske at gode/fine nettsider selger bedre enn dårlige/stygge nettsider, uten å si noe om hva jeg mener om siden. Det lønner seg å legge litt arbeid i en salgsside. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 ja legger jo arbeid i den, men det er jo ikke den viktigste sia på jord heller, tjener ikke noe penger på den heller Lenke til kommentar
janingar Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Ville nok endret det meste i designet. Få inn en bedre logo, Bruk gjerne et par tre bilder i designet, uten å la de bli for store. Og bruk gjerne farger som står litt i motsetning til hverandre, men ikke så det skriker. De må harmonere med hverandre også. Bruk gjerne en litt lysere bakgrunnsfarge der teksten skal være. Og mørk tekst, gjerne svart. Sånn som siden er nå syns i alle fall jeg at den rett og slett er så kjedelig at jeg ikke gidder å trykke meg videre på noen undersider. Siden er rett og slett ikke tiltalende å se på. Og som balletryne sa, "Gode sider selger bedre en dårlige sider". Endret 11. juli 2006 av janingar Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 ska nå prøve å få fiksa noe. lager nok et nytt design etterhvert uansett. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ta en titt her: http://www.colorschemer.com/schemes/ Farger som passer sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå