Fotofashion Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei.. har nå hatt min fujifilm s5600 i 2 uker.. Har ikke rukket å lekt meg så mye med det. Men synes da at jeg har fått til noe.. Tar gjerne imot kritikk for å bli bedre Her prøvde jeg å fryse bevegelsen i en bekk. samme bekken dens bevegelse Og noen ferie bilder: På vei inn til edøy.. tatt med 10x zoom. solnedgang fra feriestedet (smøla) Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Når du ber om kritikk, velg ut de to beste bildene og post her. En del av oss som ikke er alt for glad i en bildekritikktråd med 6/7/8 og enda flere bilder... Men når jeg først skriver, vannbildene er helt ordinære, litt kjedelige og grå. De to neste det samme, mens de to siste er bra. Bra lys og småspennende motiv. På det nederste kunne du med fordel ha kuttet bort huset i forgrunnen. Alt i alt helt ordinære bilder, det nest siste var det beste synes jeg. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 enig med awenes, finn 1-2 gode bilder å legg ut.. ikke så mange. det som fanget mitt blikk var siste bildet. Rett å slett nydelig, fine farger, fine kontraster. bra tatt. kast 4.5 Nest siste var ok, men litt kjedelig imo. kast 3.5 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 takk takk.. lever så lenge man prøver .. vannbildene var for å teste hvordan det var å ta den type bilde.. har før kun hatt sikt og trykk kamera.. så var meget spennende å se hvordan verden forandres med lukketid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå