nets Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du har jo bare kopiert en annen guide på engelsk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Og..? Nå kom den på norsk, og er fin guide. Fortjener plassen sin. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Er det noen baneguider på diskusjon? det kunne vært litt kult! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 http://www.spillmodding.no/phpBB/viewtopic.php?t=257 Finnes mange guider der. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Lenkene gjaldt dette forumet Birger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ja, men han spurte om en guide til å lage maps, jeg førte han til en. Den skal ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Min første guide her også, woot. Håper den kommer til nytte GUIDE: Spille av musikk ingame av ExiliuM Endret 20. mars 2008 av ExiliuM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Min første guide her også, woot. Håper den kommer til nytte GUIDE: Spille av musikk ingame av ExiliuM Ah, har ikke lagt merke til deg før nå. Legges til Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Liten bump Jeg slier med å finne servere, loggen min blir mindre og mindre samt servere med folk blir færre og færre. Nå er det såvidt noen servere med folk. Hva er galt? Det kan umulig være rundt 200 folk som spiller CS på samme tid, må jo være mange mange tusen flere :/ Synes også det er få gungames, har jeg noen feile innstillinger? Lenke til kommentar
Dahlabotten Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Tror kanskje du har feil i søkeinnstillinger. Gjorde et raskt søk, og fikk over 500 GG servere, Det var selvfølgelig ikke spillere på alle serverne, men nok av servere å velge mellom Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Merkelig, jeg finner maks 20 servere med folk på uansett hvilken innstillinger jeg har på. Har alle gått over til Global Offensive ? Lenke til kommentar
Dahlabotten Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg kjøpte GO for noen dager siden.. Meget skuffet for å være helt ærlig! Vet ikke helt hva det er, men syns CSS er bedre. Spiller du bare GG? Spiller en del RPG, og det er veldig populært, mange servere som har spillere på 24/7. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Nei, jeg spiller også surf og Search and Destroy men synes GG er kjekt Lenke til kommentar
Robin Pettersen. Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hei. Jeg har en fujitsu lifebook a series jeg har knust skjermen på pcen og jeg bruker tv som skjerm, skal spille css men når jeg starter css så blir det svart skjerm og hører bare lyden fra spillet.. Min tv er Toshiba Regza 37 tommer. HÅPER PÅ SVAR Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Mye flott informasjon i sticky-trådene her, men er denne infoen relevant lenger? Tråden er avklistret enn så lenge, men jeg tar gjerne mot synspunkter. Om noen vil lage guides for CS Go setter vi stor pris på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå