Gå til innhold

Nyttige tråder i CS-forumet *LES HER FØR DU SPØR*

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Scout vs AWM!

Trådstarter: qohf

Info: Hva er best av Scout og AWM? Si din mening!

Er ikke endret du Sondre :p

8123301[/snapback]

Ops, endret på den andre AWP tråden :p Skal gjøre det nå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Du burde skrive noe med om man spør om en ting, som gjelder fps eller slike ting, så skal burde man skrive net_graph 3 i console, og se hva som kommer opp.

99% av sånne innlegg, kommer det en som sier: "Skriv net_Graph 3 i console, hva kommer det opp før, under og etter laggen?"

Vanskelig forklart..? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Mente at på starten av denne tråden, skulle det stå at før man spør om spm. om fps, lagg osv. Så skal man skrive net_graph 3 i console, og si hva som skjer før "problemet" skjer, under og etter.

I nesten alle tråder om slike ting, sier en "skriv net_graph 3 i console, og se om Fps'en faller.. Osv."

For å ungå sånne, kanskje man skulle legge en sånn i første post..? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Førstepost er bare en post som viser hvor andre nyttige tråder i CS-kategorien ligger. Ikke en tråd der vi samler opp all infoen som vi finner. Om noen lager en tråd der de forklarer alt med console, kommandoene og slikt kommer den med ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

"les før du spør".. Altså det kan være nyttig.. Man leser der før man spør, og da ser de at man skal ha med det om det gjelder FPS eller andre problem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
"les før du spør".. Altså det kan være nyttig.. Man leser der før man spør, og da ser de at man skal ha med det om det gjelder FPS eller andre problem.

9520422[/snapback]

Les tittelen enda en gang: "Nyttige TRÅDER i CS-forumet" ikke "All info om CS-tråden". Her linkes man videre til andre nyttige tråder. Denne tråden hadde blitt oversvømt av folk som lurte på hva net_graph 3 gjør og hva hud_fastswitch 1 gjør osv osv. Lag heller en tråd om det.

Lenke til kommentar

Dette er ikke tråden for å spørre om slikt - start en ny tråd. Men jeg har aldri hørt om den der feilmeldingen. Om du ikke har hatt Steam installert lenge og aldri opplevd denne feilmeldingen før, ville jeg ha fjernet skins eller andre tilleggsgreier (om du har installert dette). Om du akkurat har installert Steam, ville jeg ha fjernet Steam helt, for så å laste ned på nytt fra SteamPowered og installert på nytt igjen. Om dette ikke fungerer - ville jeg ha kontaktet Steam. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Nå er det ikke center tekst lenger.

Står: "[ center] TEKST [ /center]" . Fiks.? :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Nå er det ikke center tekst lenger.

Står: "[ center] TEKST [ /center]" . Fiks.? :)

Har fikset det, si ifra om det har skjedd noe annet humbug med tråden etter oppdateringen.

denne hører vell til her...

Tja, jeg stiller meg litt usikker til nytten av den tråden. Om noen fler har noen innspill om den hadde det vært flott :)

Lenke til kommentar
Har fikset det, si ifra om det har skjedd noe annet humbug med tråden etter oppdateringen.

Tja, jeg stiller meg litt usikker til nytten av den tråden. Om noen fler har noen innspill om den hadde det vært flott :)

Jeg skjønner ikke hvorfor det er et spørsmål om den skal være med eller ikke? Den guiden der er like nyttig som blant annet sprayguide, "CS mapping guide" og lage egen CS-bakgrunn. :)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...