RIP Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Heisann, jeg har et spørsmål om helsa mi og da jeg under stor forundring ikke fant andre steder enn "annet" å poste i. Hvorfor ikke lage en del under "Off Topic" eller egen seksjon om helse? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Støtter den, men så støtter jeg stort sett de fleste utvidelser med nye kategorier. Let the forum grow Helse er muligens ikke det brukerne her er mest kompetent på, men det er nok mye erfaring med diverse helsemessige "situasjoner" som nok kan være til hjelp. Selv om ingenting slår ens fastlege da Lenke til kommentar
RIP Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Kunne jo latt den ta alt som handlet om kroppen, fra hår på tissen til symptomer på kreft Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Tror klaraklok.no er bedre egnet til sånne spørsmål Lenke til kommentar
RIP Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Tar heller imot råd fra noen her inne enn på klaraklok! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Tror klaraklok.no er bedre egnet til sånne spørsmål 6480407[/snapback] Tror nok det er mye forumbrukerne kan hjelpe med. Enhver som har hatt erfaring med en sykdom/lidelse o.l kan komme med tips og råd. Om ikke annet så er det fint å kunne få moralsk støtte o.l. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg støtter forslaget med en helsekategori. Ueland laget jo her om dagen en tråd om at de ønsker en utvidelse av "Sport/Idrett" og der kunne man jo lagt en helsekategori, da måtte dog hovedkategorien blitt omdøpt til "Sport/idrett og helse" Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Det er mulig at vi om en stund kommer til å omorganisere off topic og splitte ut et par forum der over til en annen generell kategori (siden et par forum der ikke er off topic med tanke på diskusjon.no navnet), dette er noe som da typisk vil havne inn under der. Dog kommer vi nok tilbake med mer info når/om vi kommer til å gjøre det, i første omgang kommer sportskategorien til å komme på plass. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Flere som kunne tenke seg en slik kategori her? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hva med å lage en avstemning? Kan jo forsøke det med avsteminger igjen Det er forresten litt artig. Først er det vi som desperat spør om å bli hørt av dere når dere ikke gir lyd fra dere, mens her er det omvendt Får dere kanskje litt føelsen av hvordan det er? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg