Spurs Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Jeg har så mye musikk, bilder, filmer etc at jeg endelig har tatt steget og kjøpt meg en ekstern harddisk som backup. Det jeg lurer på er om det finnes en måte å synce to mapper sånn at en bare oppdaterer hva som er nytt/endret/slettet etc. Dette istedenfor å måtte vite nøyaktig hva som ikke er blitt tatt backup av eller at en må skrive over alt på nytt... Hvis en bruker windows sin copy/paste så gir den bare mulighetene "ja til alt" eller "nei".... Anyone? Endret 10. juli 2006 av Spurs Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) et google søk gav meg denne linken: Allwaysync - freeware Endret 10. juli 2006 av Ashmantle Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) et google søk gav meg denne linken: Allwaysync - freeware 6469198[/snapback] Hva søkte du på? Jeg søkte jeg også, men var kanskje ikke tålmodig nok... Takk! Skal sjekke det ut. Det var jo skitbra! Endret 10. juli 2006 av Spurs Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei! Jeg har ofte den problemstillingen både privat og på jobb. Har funnet ViceVersa som det beste verktøyet på jobb. Du finner det her ViceVersa Hjemme gadd jeg ikke å betale for ViceVersa, har i alle fall ikke gjort det ennå, så der bruker jeg Microsoft SyncToy som jeg synes funker bra. Finner den her Microsoft SyncToy Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Hei! Jeg har ofte den problemstillingen både privat og på jobb. Har funnet ViceVersa som det beste verktøyet på jobb. Du finner det her ViceVersa Hjemme gadd jeg ikke å betale for ViceVersa, har i alle fall ikke gjort det ennå, så der bruker jeg Microsoft SyncToy som jeg synes funker bra. Finner den her Microsoft SyncToy 6469219[/snapback] Takk! Skal sjekke ut disse også. Det Allway Sync funket jo bra det. Kjempeenkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå