Gå til innhold

Hva burde jeg ha i tillegg til FS2004?

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg som pilot igjen i FS2004(yeah right that's work out fine :p ), men hva ekstra burde jeg laste ned? Jeg tenker nå hovedsaklig på gratis ting... Jeg ønsker å bedre landskapet, flyplasser osv. Alle tips mottas med takk :)

EDIT: Og tips til fly jeg kan laste ned evt. kjøpe rimelig ønsker jeg også

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og av fly er nesten PMDG's 747 og 737-NG ett kjøp du er pålagt og gjøre ;)I tillegg til LAGO's F-16.

Har også lagd noen bat-filer selv til installasjon av norway scenic og roads, disse brukers til å slette filene som må slettes. Gjør installasjonen mye lettere. Send PM hvis du er intresert.

Anbefaler deg også og laste ned dynamic water fra flightsim.no, og for all del, husk å endre windows-klokka til AM/PM(animert vann fungerer ikke med 24-klokke)

Lenke til kommentar
Og av fly er nesten PMDG's 747 og 737-NG ett kjøp du er pålagt og gjøre ;)I tillegg til LAGO's F-16.

Har også lagd noen bat-filer selv til installasjon av norway scenic og roads, disse brukers til å slette filene som må slettes. Gjør installasjonen mye lettere. Send PM hvis du er intresert.

Anbefaler deg også og laste ned dynamic water fra flightsim.no, og for all del, husk å endre windows-klokka til AM/PM(animert vann fungerer ikke med 24-klokke)

6479618[/snapback]

Takk, jeg holder på å kjøpe 737 pilot in command. Er den noe å satse på?

De filene hadde vært interessant, da det er en smerte i seg selv å installere alt sammen :roll:

Jeg synes vannet allerede ser ganske bra ut, jeg fulgte en liten guide jeg fant.(se bilder)

Meg styrter i trondheimsfjorden etter take off:

Meg styrter utenfor floridas kyst på kveldstid:

EDIT: Og btw, jeg holder også på å kjøpe ground environment pro nå, det ser meget bra ut :) . Er det fortsatt noe poeng i å legge til alt det andre?(norske byer, broer, flyplasser osv.)

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Jepp, Ground Environment er vel bare en texture-pakke, som legger til mer realistiske texturer på fjell og bakke, og er genial i den forstand. Men den legger ikke til norske flyplasser, byer, broer, veier osv, disse MÅ du ha i tillegg! ;)

Har ikke prøvd 737 Pilot in command, men tror uansett jeg ville kjøpt PMDG's 737. Etter det jeg hører er det den beste 737'en å få kjøpt til FS. Du har en skikkelig FMC, nesten alle funksjoner er simulert, en skikkelig manual du kan sitte å lese i i timesvis osv.

Send meg en PM med mailadresse så sender jeg deg reinstallers'ene ;)

Endret av Psykopatisk Kaffelefse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...