Beld Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei, jeg har planer om å kanskje oppgradere pc'en litt. Jeg har et hovedkort som støtter agp, så jeg vurderer å kjøpe nytt hovedkort som støtter pci-express, siden jeg ikke synes det er noe vits å kjøpe et nytt agp skjermkort som er på vei ut. Men for å komme til saken - Er det egentlig viktig å ha et hovedkort til flerer lapper? Jeg er egentlig ikke så veldig keen på å betale masse penger for et hovedkort. Så det jeg lurer på er om det er om det er mye forskjell på ytelsen på et hovedkort til bortimot 2000 og et til 1000 kanskje mindre? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Valg av ett godt hovedkort mener jeg er viktig. Ta deg tiden og les noen omtaler på nett og se hva du har brukt for av finesser og tilbehør. Velg ett kort med ett god chipsett og dropp et lass med ata kontrollere og sli vis du ikke har behov for dette. Og bla opp 2000 eller mer er ikke noe vits vis du ikke har helt spesielle behov, ikke er ytelse forskjellen praktisk merkbar heller. Bla ASUS og Abit pleier og ha gode kort med bra kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå