Christian_Timland Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei. Har en 1 år gammel pc, problemet er at da jeg skrur den på så går det 1 min elns så får jeg blue screen og pcen skrur seg av, og starter på nytt igjen. Jeg har prøvd det meste som er å gjøre, altså blåst støv ifra prossersoren, dratt ut og putta inn igjen ramen og ressetta cmos. Men ingen av tinga ser ut til å ha virket. Problemet oppstod plutselig etter jeg restarta pcen en gang, og jeg hadde da ikke surret med noen programvare i forveien, så håper at noe av dere kan være til hjelp Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei og velkommen til forumet! Hvordan er det i sikkermodus? Har du prøvd gjenoppretting av innstillinger fra oppstartsmenyen (F8 under oppstart) Er det lenge siden du formatérte og la inn Winfows på nytt? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Christian_Timland Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Jo takk for det - Hvordan er det i sikkermodus? Har du prøvd gjenoppretting av innstillinger fra oppstartsmenyen (F8 under oppstart)? Nei har ikke fått prøvd det enda, men skal få prøvd det og jeg formaterte pc'en for ikke så alt for lenge siden. Har foresten prøvd gjenoppretting av innstillinger fra oppstartsmenyen. Men ossen får jeg starta pcen opp i sikkermodus btw? Og takk for et så raskt svar Endret 10. juli 2006 av Christian_Timland Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Windowsknappen+Pause/break->Advanced->"Startup and Recovery - settings" huk vek automatisk omstart av maskinen. lukk vinduet. Så får du iallefall se blåskjermen med tilhørende feilmelding før den restarter. Skriv den ned og post den her, så er det lettere å finne ut hva som er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå