Gå til innhold

Portrett av Golfen min

miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fysj, bilen står jo i veien for den fine naturen!

Neida. Det er vel ganske vanskelig å ta bilder av noe så banalt som biler, men her vil jeg si du har gjort deg litt flid og iallefall sørget for en litt mer intressant bakgrunn enn bare en husvegg eller en parkeringsplass. Jeg får litt inntrykk av at bildet ikke bare er av bilen. Og det må sies å være en fordel i mine øyne (men så er jeg ikke så bilgælig heller da :p )

Lenke til kommentar

Har du prøvd med polariseringsfilter? .... Et polariseringsfilter hadde gjerne økt kontrastene mellom himmelen og skyene (himmelen hadde antagelig vis blitt litt dypere blå), og noen refleksjoner i bilen hadde nok forsvunnet... Synes kanskje du burde prøve med et slikt hvis du har? Hvis ikke, så er det definitivt en god investering uansett.

her; http://focus.knutivars.net/PA150032.JPG er et bilde av bilen min (NB! Jeg søker ikke kritikk på dette bildet...., der er ikke "offisielt" tatt med mitt gamle kamera for å teste stedet, bakgrunn osv.. skal ta nytt). På dette bildet har jeg fjernet en del av refleksjonen i frontruta ved bruk av polariseringsfilter.

Utenom det, så er jeg litt enig med abraxa; Kanskje litt undereksponert?

Vanskelig å få det perfekte bilbildet, men du er godt på vei. Lek deg videre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...