datakluss Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei Trenger hjelp Får denne meldingen når jeg skal Reparere trådløs nettverkstilkobling til et usikret nett med lav signal styrke. Har vert pålogget mange ganger tidligere, og er tilkoblet nettverket nå også, men får ikke opp sider(surfet). Reparasjon kan ikke fullføres fordi ARP-hurtigbuffer ikke kan tømmes når ip-adresse skal fornyes. Noen som har vert bort i samme problem. Maskinen er en Acer TM 2413 Nettverket er et 3Com(trådløst) Er ikke så datakyndig.... Lenke til kommentar
Anussen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Har akkurat samme problemet på en dell dimension stasjonær pc, med en speedtouch trådløs ruter. Har hatt Nextgentel som bredbåndsleverandør hele tiden, men fikk en hel masse trøbbel når jeg byttet fra "ledning" til trådløs ruter og D-Link usb dings. Det festlige er at den laptopen til dama fungerer prikkfritt på samme ruter, men jeg må reparere det trådløse nettverket og får opp meldingen om at ARP hurtigbuffer ikke kan tømmes. Ingen som har noen ide' om hva som er feil der ute? Endret 2. mai 2008 av Anussen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå