[dR]MiljO Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei. Har en ganske ny pc(amd x2 4200 2, 2 ghZ, sapphire crossfire, radeon x1800xt, 2048 minne) Jeg får veldig ofte bluescreen og pcen restarter seg selv.. Når jeg får blurscreen blir det borte nesten med en gang, men jeg syntes å sett noe om minne eller no.. kan dette stemme? at minne er fucked up? pleier å få bluescreen når jeg spiller cs osv Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei! Jeg anbefaler at du kjører MemTest86 fra Ultimate Boot CD til å sjekke minnet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 ok.. skal prøve d:P Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei. Har en ganske ny pc(amd x2 4200 2, 2 ghZ, sapphire crossfire, radeon x1800xt, 2048 minne) Jeg får veldig ofte bluescreen og pcen restarter seg selv.. Når jeg får blurscreen blir det borte nesten med en gang, men jeg syntes å sett noe om minne eller no.. kan dette stemme? at minne er fucked up? pleier å få bluescreen når jeg spiller cs osv 6468711[/snapback] Det er antaglig en melding om minnedump du ser. Dette betyr ikke nødvendigvis at det er feil ved minnet ditt. Slå av automatisk restart slik at du får lest melding fra Windows. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 bar jeg fikk bsod (bluescrenn of death) bare formaterte jeg pc'en sa funket alt helt normalt igjen les her http://itpro.no/art/2245.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå