Nitrius Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Vet det finnes, men det meste er jo opprinnelig lagd for den vanlige Nintendo DS. Så har noen spørsmål. Funker disse Flashroms tingene til NDS Lite som opprinnelig er til Nintendo DS? spør for å være sikker. Er det noen her på som har testet homebrew på sin Nintendo DS? hvis ja, hva og hvordan var det? Det er det av spørsmål jeg kan komme på i denne omgang. Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Vet iallefall at supercard m/ superpass2 funker på NDS Lite. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 DS-Xtreme gives drag 'n drop capability to your Nintendo DS Fant denne quoten fra en DS eier på EvilAvatar.com: I have a series of homebrew apps running on my DS including an email program and a remote control gamepad for my PC (over WiFi). I use a MaxMedia adapter from Codejunkies and, while it works, getting things to run is a PITA! (not to mentiuon the Max Media adapter is huge and bloated in my DS Lite) Tydeligvis mange muligheter for de som er interessert i det. Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvilke programmer anbefales? Har testet Beup og det funker jo det, men litt slitsomt å taste tekst. Har også testet en værmeldingstjenste, men får ikke til å lagre "oppsett" og må taste inn nytt hver gang. Har patchet filen men får feilmelding når jeg skal lagre. Anvender M3 Simply og 1 GB kort. Tungvint at det ikke er mulig å sette noe "bokmerke" for hvor man avsluttet avspilling av en film i Moonshell. noen som har tips til hvordan hurtig navigere seg frem til der man sluttet sist? Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvis du har tenkt til å kjøre homebrew på DS, tror jeg M3 DS Simply er et godt alternativ. Jeg bruker Moonshell til å spille MP3. Fungerer veldig fint. Og ved å bruke ScummVM kan du blant annet spille Monkey Island på DSen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå