pow1990 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg bruker msn messenger (http://www.msn.no) som mange andre ungdommer / voksne.. Eneste er; jeg har problemer med internet explorer på min datamaskin. Og hver gang jeg får en link på msn, åpnes linken i iexplorer. Noen anelse på hvordan jeg kan bytte standard nettleser i msn messenger? Takk Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Lurer jeg også på. Eller vil heller at den bruker Firefox istede for explorer. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Hos meg endret dette seg da jeg startet Firefox første gangen, og den spurte om jeg ville sette Firefox som standard nettleser. Men du kan ta en titt i Start - All Programs - Set Program Accsess and Defaults og se om du kan gjøre noen manuelle endringer ang. standard nettleser der. Prøv også å stille tilbake til IE, og så tilbake til FF. Du kan også prøve å reboote etter å ha endret dette dersom MSN fortsatt insiterer på å åpne linkene i IE. Endret 10. juli 2006 av skag1 Lenke til kommentar
pow1990 Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg brukte opera før Firefox funka det ^^ Tusen takk Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Dette må jeg huske å fikse når jeg kommer hjem. Er dritlei av å åpne linker i IE, det tar jo et halvt år... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 pow1999, du skal også kunne velge Opera fra Set Program Accsess and Defaults, så det var ikke meninga å presse på deg Firefox. Jeg bare antok det var nettopp FF du hade problemer med. Lenke til kommentar
pow1990 Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 pow1999, du skal også kunne velge Opera fra Set Program Accsess and Defaults, så det var ikke meninga å presse på deg Firefox. Jeg bare antok det var nettopp FF du hade problemer med. 6470594[/snapback] hehe. Er ikke sånn ^^ Men. Tror MSN messenger har automatisk avtale med microsoft om å bruke internet explorer... Derfor det ikke funka i Opera.exe Instalerte gjerne Firefox Takker for det Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Noen som veit åssen en får åpna hotmailen fra msn i ff? å ikke i ie.. Lenke til kommentar
pow1990 Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Noen som veit åssen en får åpna hotmailen fra msn i ff? å ikke i ie.. 6472956[/snapback] Umulig, desverre :\ Bruk heller Outlock Express. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hjelp, jeg får ikke endra standardnettleser til Opera. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Noen som veit åssen en får åpna hotmailen fra msn i ff? å ikke i ie.. 6472956[/snapback] Umulig, desverre :\ 6473283[/snapback] Ikke umulig, men så vidt jeg vet finnes det ingen ferdige patcher for dette formålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå