aDirdal Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Kjøpte nylig denne skriveren, og Lefdal-arbeideren kunne forsikre meg om at den støttet XD-minnekort (olympus). Da jeg skulle slenge minnebrikken i skriveren, fant jeg ingen slots med plass til dette kortet. Jeg åpnet omsider, som seg hør og bør, bruksanvisningen, og leste der i forbindelse med XD-minnekort: "Sørg for å koble minnekortet til den spesielle adapteren før du setter det inn i kortsporet." I og med at dette stod i samme rute som compactflash-typen, så går jeg utifra at det er en CF til XD adapter som er denne "spesielle adapteren". Jeg lette febrilsk gjennom alt rotet som fulgte med skriveren, men kunne altså ikke finne noen slik adapter. Hører denne til å følge med på kjøpet, og har jeg altså blitt rundlurt, eller var det en sannhet med modifikasjoner som ble presentert fra denne lefdal-arbeideren? Thanks! Lenke til kommentar
Gega Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 tror nok du er litt lurt nå....det står ingenting i infoen på skriveren at den skal støtte XD minnekort... Jeg har MP800R og den støtter heller ikke XD...men jeg vet at man får kjøpt et adapter for å kunne bruke XD kort over til CF kortlesere http://www.psdata.no/ps.asp?it=110852&mlevel= Mvh Gega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå