datahjelp Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei. Jeg skal ut på ferie, og vurderer å kjøpe en av disse to spillerene. Den må selvfølgelig fungere bra til lydavspilling, men tenker også å bruke den til å lagre mine feriebilder etterhvert som min minnebrikke blir full.... Er det mulig å overføre bilder fra mitt EOS350D direkte til spillerene, uten å måtte gå innom en nettcafé med datamaskintilgang? Noen som har erfaring med dette? Håper noen kan gi meg noen tips Stian Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Vision:M er en meget god spiller. Men hvis jeg ikke tar helt feil gaar det ikke ann og overföre bilder direkte fra kamera til Vision:M uten en pc. Men du faar kjöpt et adapter til Vision. Ellers saa tror jeg Iaudio X5 stötter den funksjonen du önsker. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Det går ikke ann å overføre bilder direkte til iPoden heller. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Det er sant. Men jeg vil gjette paa at det finnes et firma som har snekkrett sammen et adapter til Ipod saan at det blir mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå