Gå til innhold

TES: Problem med vampyr questen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
[=oblivion_-__,11/07-2006 : 05:46]

Fikk løst det problemet men nå har jeg et til problem. Denne argonian går ikke å henter kongen. Hun sier jeg batre skal vente mens hun henter kongen men hun drar aldri. Kan noen hjelpe meg?

6469992[/snapback]

Hos meg så gikk hun langt ut i ødemarka uten at counten kom uansett hvor lenge jeg venta så jeg måtte snike meg inn hos counten for å få revarden min. Å der står hun forresten enda :hmm:

Endret av Satans_Claw
Lenke til kommentar

Kom litt lenger. Hadde et annet oppdrag som jeg skulle gjöre får kongen i skingrad (et mage guild oppdrag), men nå har jeg et annet problem. Den Argonian sier hun skal hente kongen, men hun gjör aldri det. hun står bare der. har prövd å waite og bare la spille stå på mens jeg så på tv men ingenting hjelper

Lenke til kommentar
Kom litt lenger. Hadde et annet oppdrag som jeg skulle gjöre får kongen i skingrad (et mage guild oppdrag), men nå har jeg et annet problem. Den Argonian sier hun skal hente kongen, men hun gjör aldri det. hun står bare der. har prövd å waite og bare la spille stå på mens jeg så på tv men ingenting hjelper

6635231[/snapback]

Bare snik deg inn hos counten på castelet i skingrad. Funka for meg
Lenke til kommentar
Kom litt lenger. Hadde et annet oppdrag som jeg skulle gjöre får kongen i skingrad (et mage guild oppdrag), men nå har jeg et annet problem. Den Argonian sier hun skal hente kongen, men hun gjör aldri det. hun står bare der. har prövd å waite og bare la spille stå på mens jeg så på tv men ingenting hjelper

6635231[/snapback]

Bare snik deg inn hos counten på castelet i skingrad. Funka for meg

6643292[/snapback]

skal pröve når jeg kommer hjem. er i helsinki nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...