jes74 Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei Er det noen der ute som kan anbefale "gode" programmer for behandling av Mp3-filer. Da tenker jeg på konvertering, ripping osv.... Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 jeg vil anbefale neoaudio http://download.com.com/3000-2140-10158334...tml?tag=lst-0-1 Det er min favoritt, sjekker cddb konverterer wav --> Mp3 vica versa +++ Du kan ellers se på download.com og se hva du ser der (tips, se på ratingen, Neoaudio har 100%) Lenke til kommentar
umy Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 hvis du har brenenr, så har du sikekrt nero her følger det med en wav editor.. og wav kan som kjent gjøres om til mp3... elelr har du jo program som acous. som converter finnes "all4 editor".. mener den støtter flere formater en wav-mp3(husker ikke, lenge siden jeg har brukt) alt dette ikl ripperere finer du på tucows.com veldig mye bra.. her finner du mye share og freeware, for vi piratkopierer vel ikke gjør vi vel? :smile: _________________ du er ikke full før gulvet reiser seg og klasker deg i panna! [ Denne Melding var redigert av: umy på 2002-10-16 15:31 ] Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Finnes det noe annet enn Lame, som virkelig er bra, da? Kun Lame her i gården :smile: Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Audograbber er bra, men man må betale for fullversonen, med mindre man er slask og laster ned fullverson fra et huff huff sted... Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 ExactAudioCopy og LAME... "best there is" -- diZrupt0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå