kokoslass Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har sittet her og tenkt på sanger jeg skal laste ned, men jeg klarer ikke å tenke på noen. Kunne noen være så snill og si noen titler som er bra. Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 denne bør du ta en titt på... Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Har sittet her og tenkt på sanger jeg skal laste ned, men jeg klarer ikke å tenke på noen. Kunne noen være så snill og si noen titler som er bra. 6467890[/snapback] Andre folk kan ikke fortelle deg hvordan musikksmaken din skal være. Det får du finne ut selv, og det er en egen kategori for musikk. Dessuten, når du registrerer deg her på forumet godtar du retningslinjene, som du tydligvis ikk har lest. Og om du tar en nærmere titt så ser du at alt innenfor piratkopiering er strengt forbudt. Dette gjelder både for norsk lov og her på forumet. Rapportert. Endret 10. juli 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 For dei som ikkje har fått det med seg er det i dag mogleg å laste ned musikk 100% lovleg. Eg kan nevne iTunes og MSN. Ikkje ta heilt av med retningslinjene då... Til trådstarter: Det hjelper veldig med ein sjanger eller musikk du likar. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg ville absolutt kjøpt noen sanger/cder av alphaville... Med prioritet på Forever Young Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 For dei som ikkje har fått det med seg er det i dag mogleg å laste ned musikk 100% lovleg. Eg kan nevne iTunes og MSN. Ikkje ta heilt av med retningslinjene då... Til trådstarter: Det hjelper veldig med ein sjanger eller musikk du likar. 6468779[/snapback] Jepp ! i dag kan man laste ned musikk helt lovlig, kjøpe på nettet Regner med at trådstarteren hadde tenkt å kjøpe noen eller ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Led zeppelin og Pink floyd, da har du masse god musikk fremover. Men seriøst, du må nesten forklare hva slags musikk du liker, ellers er tips bare som å skyte i blinde. Rage against the machine må testes. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Sjekk: - denne - denne - denne - denne - denne - denne - denne - denne - og denne Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Metallica er et band du kanskje kommer til å like! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 ..... 6467890[/snapback] .... Dessuten, når du registrerer deg her på forumet godtar du retningslinjene, som du tydligvis ikk har lest. Og om du tar en nærmere titt så ser du at alt innenfor piratkopiering er strengt forbudt. Dette gjelder både for norsk lov og her på forumet. Rapportert. 6468764[/snapback] Fy faen Last ned Baby- What happend to that boy ft. Clipse Brrrrrrrrrrr Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Disturbed - liberate Disturbed - down with the sickness Muse - hysteria Slipknot - duability Slipknot - the nameless Lustra - scotty dosen`t know Papa roach - getting away with murder Beastie boys - Check it out kommer ikke på noen flere Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) prøv snutter fra www.psyshop.com www.shoutcast radio hvor du søker på f.eks psy goa metal rock pop hardcore techno trance jazz blues ambience chill classic så ser du hva du liker psy chill-out kanalen er veldig bra rapportert hahahahah Endret 14. juli 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Har sittet her og tenkt på sanger jeg skal laste ned, men jeg klarer ikke å tenke på noen. Kunne noen være så snill og si noen titler som er bra. 6467890[/snapback] Andre folk kan ikke fortelle deg hvordan musikksmaken din skal være. Det får du finne ut selv, og det er en egen kategori for musikk. Dessuten, når du registrerer deg her på forumet godtar du retningslinjene, som du tydligvis ikk har lest. Og om du tar en nærmere titt så ser du at alt innenfor piratkopiering er strengt forbudt. Dette gjelder både for norsk lov og her på forumet. Rapportert. 6468764[/snapback] negative *****! om han har lyst å nedalste sanger e dt hans problem, så lenge han ikkje nevner nokon sider eller noko slikt! dessutan kan det vere at han meinte midi eller demo sanger! som er lovelige!!!! Lenke til kommentar
Punk/rock Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Andre folk kan ikke fortelle deg hvordan musikksmaken din skal være. Det får du finne ut selv, og det er en egen kategori for musikk. Dessuten, når du registrerer deg her på forumet godtar du retningslinjene, som du tydligvis ikk har lest. Og om du tar en nærmere titt så ser du at alt innenfor piratkopiering er strengt forbudt. Dette gjelder både for norsk lov og her på forumet. Rapportert. 6468764[/snapback] Serriøst. Er det mulig å være så negativ.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Andre folk kan ikke fortelle deg hvordan musikksmaken din skal være. Det får du finne ut selv, og det er en egen kategori for musikk. Dessuten, når du registrerer deg her på forumet godtar du retningslinjene, som du tydligvis ikk har lest. Og om du tar en nærmere titt så ser du at alt innenfor piratkopiering er strengt forbudt. Dette gjelder både for norsk lov og her på forumet. Rapportert. 6468764[/snapback] Serriøst. Er det mulig å være så negativ.. 6494053[/snapback] Ja, tydeligvis er det det Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 å være parkeringsvakt er ingen populær jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå