Gå til innhold

Kule sanger å laste ned?

kokoslass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sittet her og tenkt på  sanger jeg skal laste ned, men jeg klarer ikke å tenke på noen. Kunne noen være så snill og si noen titler som er bra.

6467890[/snapback]

Andre folk kan ikke fortelle deg hvordan musikksmaken din skal være. Det får du finne ut selv, og det er en egen kategori for musikk.

Dessuten, når du registrerer deg her på forumet godtar du retningslinjene, som du tydligvis ikk har lest. Og om du tar en nærmere titt så ser du at alt innenfor piratkopiering er strengt forbudt. Dette gjelder både for norsk lov og her på forumet.

Rapportert.

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar

For dei som ikkje har fått det med seg er det i dag mogleg å laste ned musikk 100% lovleg. Eg kan nevne iTunes og MSN. Ikkje ta heilt av med retningslinjene då...

Til trådstarter: Det hjelper veldig med ein sjanger eller musikk du likar.

Lenke til kommentar
For dei som ikkje har fått det med seg er det i dag mogleg å laste ned musikk 100% lovleg. Eg kan nevne iTunes og MSN. Ikkje ta heilt av med retningslinjene då...

Til trådstarter: Det hjelper veldig med ein sjanger eller musikk du likar.

6468779[/snapback]

Jepp ! i dag kan man laste ned musikk helt lovlig, kjøpe på nettet ;)

Regner med at trådstarteren hadde tenkt å kjøpe noen eller ?

Lenke til kommentar
.....

6467890[/snapback]

....

Dessuten, når du registrerer deg her på forumet godtar du retningslinjene, som du tydligvis ikk har lest. Og om du tar en nærmere titt så ser du at alt innenfor piratkopiering er strengt forbudt. Dette gjelder både for norsk lov og her på forumet.

Rapportert.

6468764[/snapback]

:no: Fy faen

Last ned Baby- What happend to that boy ft. Clipse

Brrrrrrrrrrr

Lenke til kommentar

prøv snutter fra www.psyshop.com

www.shoutcast radio hvor du søker på f.eks

psy

goa

metal

rock

pop

hardcore

techno

trance

jazz

blues

ambience

chill

classic

så ser du hva du liker

psy chill-out kanalen er veldig bra

rapportert hahahahah

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
Har sittet her og tenkt på  sanger jeg skal laste ned, men jeg klarer ikke å tenke på noen. Kunne noen være så snill og si noen titler som er bra.

6467890[/snapback]

Andre folk kan ikke fortelle deg hvordan musikksmaken din skal være. Det får du finne ut selv, og det er en egen kategori for musikk.

Rapportert.

6468764[/snapback]

negative *****! om han har lyst å nedalste sanger e dt hans problem, så lenge han ikkje nevner nokon sider eller noko slikt! dessutan kan det vere at han meinte midi eller demo sanger! som er lovelige!!!!

Lenke til kommentar

Rapportert.

6468764[/snapback]

Serriøst. Er det mulig å være så negativ.. :nei:

Lenke til kommentar

Rapportert.

6468764[/snapback]

Serriøst. Er det mulig å være så negativ.. :nei:

6494053[/snapback]

Ja, tydeligvis er det det :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...