Gå til innhold

råd ang treg maskin (amd 3500)

Anbefalte innlegg

For 9 mnd siden kjøpte jeg:

And athlon 64 3500+ (939)

MSI k8n neo4-f

powercolor radeon x300s (bilde er ikkje prioritert)

samsung spinpoint 80 + 250 gb

Her en kveld kom svogeren min på besøk med en laptop(acer 1,73 ghz), og da fann eg ut at maskina mi sovidt klarte og halde følge...så spørsmålet mitt er, ka er det som gjer at maskinen min er så treig? og vist det er en komponent så hvilken?

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For 9 mnd siden kjøpte jeg:

And athlon 64 3500+  (939)

MSI k8n neo4-f

powercolor radeon x300s (bilde er ikkje prioritert)

samsung spinpoint 80 + 250 gb

Her en kveld kom svogeren min på besøk med en laptop(acer 1,73 ghz), og da fann eg ut at maskina mi sovidt klarte og halde følge...så spørsmålet mitt er, ka er det som gjer at maskinen min er så treig? og vist det er en komponent så hvilken?

Takker for svar:)

6467794[/snapback]

Har du mye minne på dataen din da?

Lenke til kommentar

Ta opp oppgavebehandlig, og så ser du om det er noen prosesser som stjeler mye CPU.

Hvis det er veldig mange program oppe å går, så går inn i KJØR, skriv msconfig og trykk enter.

Så går du til oppstart. Der finner du sikkert noen programmer du kan være uten. Sjekk http://www.spywareinfo.com/startup_pages/startup_full.htm for alle de oppstartsprogramma som du ikke vet hva er osv.

Gjorde det på en kompis sin PC. Han gikk ned ifra en oppstarts tid i windows på 70 sekund til 50 sekund! Pluss han ble kvitt all lagg i windows osv.

Ta å prøv CCleaner også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...