robiwan Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Får følgende feil i azureus, "UPnP: Tildeling 'UDP-tracker klient-port (UDP/<xxxxx>)'feilslått xxxxx = port nummeret som er åpnet i routeren skjønner ikke hva som er feilen her... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Får følgende feil i azureus, "UPnP: Tildeling 'UDP-tracker klient-port (UDP/<xxxxx>)'feilslått xxxxx = port nummeret som er åpnet i routeren skjønner ikke hva som er feilen her... Noen som kan hjelpe? 6467686[/snapback] du kan prøve å bytte port Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 du kan prøve å bytte port 6470404[/snapback] Will do. Men jeg tror ikke det er det som er problemet... Men skal teste det ut når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Funka det å skifte porten? Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 UPnP betyr at den prøver å legge inn porten selv, så hvis du allerede har låst den vil ikke Azureus kunne gjøre noen innstillinger. Det trenger ikke bety at ikke porten virker. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Funka det å skifte porten? 6473856[/snapback] Nei. Fikk ikke tid til å teste det... Skal prøve igjen idag UPnP betyr at den prøver å legge inn porten selv, så hvis du allerede har låst den vil ikke Azureus kunne gjøre noen innstillinger. Det trenger ikke bety at ikke porten virker. 6474044[/snapback] Så du mener det ikke er noe vits i å bytte port? Syntes downloadene går veldig sakte i forhold til internett hastigheten min. Laster ned på ca. 100 KB/s og når skjeldent over 200 KB/s og linja er ADSL 2+ fra ngt. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 så lenge du har meir enn 4mbit og oppover, så er jo det stort sett torrenten som begrenser hastigheten, du kan jo ha 1gbit inn og ut så mykje du vil, men du får jo ikkje bedre hastighet enn det folk deler Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 er mange som sitter med store linjer her også... Har selv 6mbit nett og har som regel 750kb/s inn... Men det skal ikke dukke opp feilmelding om uansett da.. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) er mange som sitter med store linjer her også...Har selv 6mbit nett og har som regel 750kb/s inn... Men det skal ikke dukke opp feilmelding om uansett da.. 6476186[/snapback] Jøss, hastigheter som 750 kB/s(for du mener vel bytes og ikke bit) kan jeg bare drømme om... Kan det være andre ting som fører til så lav hastighet hos meg? (VikinGz: bruker du azureus forresten?) Endret 12. juli 2006 av robiwan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå