Playmofetish Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Level 32 Nord Warrior. Møter ingen særlig motstand i fiender lenger, og føler jeg har gjort det som er interessant av oppdrag. Hva er egentlig hovedoppdraget? Jeg tok Kvatch tidlig, og gutta sitter oppe i det hellige tempelet sitt og leser bøker, og jeg har vel samlet støtte til Imperial City fra alle byer ved å stenge en drøss med Oblivion Gates. Når jeg nå ser på quest-oversikten min, kan jeg ikke lenger se hva som er main-quest. Noen som gidder spoile mesteparten av main-quest, så jeg ser hva jeg har gått igjennom, og hva jeg mangler? Legg det i så fall i spoiler-tag, så ikke andre leser for mye. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har du vært innom og lest f.eks her? http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Tusen takk, der var linken jeg er for lat til å sjekke opp selv. Fant alle delene av main quest der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå