Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

peugeot speedfight 2

gibby

Anbefalte innlegg

hei, tror jeg skal kjøpe meg en slik og trimme den helt vilt...lurer på om noen her har en slik scooter og hvor den går med fult trim set. effekt anlegg, 47 sylynder, stor gasser og variator. :hmm:

*HAR IKKE SÅ GREIE PÅ SÅNT :blush::whistle:

Endret av gibby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, tror jeg skal kjøpe meg en slik og trimme den helt vilt...lurer på om noen her har en slik scooter og hvor den går med fult trim set. effekt anlegg, 47 sylynder, stor gasser og variator. :hmm:

*HAR IKKE SÅ GREIE PÅ SÅNT :blush:  :whistle:

6467519[/snapback]

Ikke så særlig bra når purken stopper deg

:dontgetit: men for å gi ett uviten svar så ville jeg tror den hadde gått sinsykt en liten stund..

Endret av regga
Lenke til kommentar

Hm, du kan sjekke www.speedoptions.no!

Jeg skal ikke komme med noen moralpreken om at trimming ikke er lov, men skal du trimme, så kjør med fornuft=)

Speedfight 2 kan gå jævla bra uten fulltrim også. En kamerat av meg har kun effektanlegg og variator. Hans gjør 80km/t på sletta, og har utrolig godt drag.

Husk at å trimme er LANGT IFRA godt for motoren(ihvertfall ikke det du hadde plukket ut av deler) Og vil du ha en sykkel som faktisk går de to sesongene som er aktuelle ville jeg ikke kjørt fulltrim på en sånn scooter.

Start i det små. Effektanlegg og "små" trim, så går du utifra hva den gjør etterhvert=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...