kremt Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Tror dere denne skjermen er noe å satse på? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320362&cks=WYO Min hvite Sony 17" CRT 1280x1024@60 hz kunne hatt godt av en arvtager, men vi får se Endret 15. juli 2006 av kremt Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Har selv vurdert den skjermen, har en 17" Starmedia LCD skjerm fra Coop (som ble kjøpt for leeenge siden). Kunne gjerne tenkt meg å sett noen tester, evt brukererfaringer fra de som har den selv Endret 10. juli 2006 av mompen Lenke til kommentar
staljin Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har søkt litt med google uten å finne noe nyttig. Tviler på at noen her har den. Sikkert lite popular og derfor på tilbudt. Vet i hvertfall at de som kjøpte forrige Sony skjerm som var på tilbudt på Komplett er veldig fornøyde med den. staljin Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Det hadde vært godt med en ny skjerm nå egentlig, fått litt mer plass med 1280x1024 samt litt behageligere å se på Edit: Det er hvertfall en veldig bra pris på skjermen, 800 billigere enn nest billigste butikk! https://prisguiden.no/product.php?productId=44614 Endret 10. juli 2006 av kremt Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Det ser jo ut som den har høydejustering også?? http://www.cyberport.de/item/1054/999/0/67...ar.html?APID=16 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Absolutt ingen som har noen meninger om billige 19"? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg bumper denne jeg siden jeg sterkt vurderer å kjøpe denne skjermen, hva tror dere om den? Andre alternativer? Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg tror du får mye skjerm for pengene. Tviler på at den duger til kjappe spill, men den er sikkert fin til "vanlig" bruk. Uansett er det en god pris. Innprisen dit jeg jobber er mange hundrelapper mer. Jeg anbefalte den til gamlingen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg kommer nok til å bestille denne enten i kveld eller i morgen en gang, tror den har høydejustering også Prisen er ikke så god lenger, de andre butikkene har også satt ned prisene, butikk med nest beste pris før var 700 kroner over komplett, nå er nummer 2 på listen bare 60 kroner over komplett, så er ikke så mye å spare lenger. Men til prisen ser den bra ut Lenke til kommentar
legofred Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Prisen er ikke så god lenger, de andre butikkene har også satt ned prisene, butikk med nest beste pris før var 700 kroner over komplett, nå er nummer 2 på listen bare 60 kroner over komplett, så er ikke så mye å spare lenger. Nå har plutselig alle de andre satt opp prisene igjen, til omkring Kompletts fullprisnivå. Ble akkurat for seint ute med å bestille. tenkte ikke på at ukens tilbud gikk ut etter midnatt søndag Er veldig spent på hva folk syns om den skjermen! Er jo alltid ett eller annet tilbud på 19", men likte utseendet på Sony'en veldig godt. EDIT: Hadde tenkt å bestille på pcutstyr.no, da prisen var kun 60 kr mer pr skjerm enn Kompletts uketilbud. Ble altså for sein med å bestemme meg der og. Er det vanlig at web-shop'er justerer prisene etter Komplett's weekend- og uketilbud? Endret 18. juli 2006 av legofred Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei. Jeg fikk min i dag. Har nettopp satt den opp på rommet jeg nå, med DVI kablen. Skulle sjekke hvordan det ble med DVI istede for VGA bilde. Det ble bedre synes no jeg med DVI. Skjermen er kjempe bra for min del. Har ikke rukket å gjort så mange oppgaver i Windows med skjermen bortsett fra å Surfe, Chatte og musikk da. Kjører samme oppløsning som på den gamle skjermen, dvs. 1024x768 i oppløsning. Vel, personlig synes jeg den utrolignok tok mindre plass enn 17 tommeren jeg hadde her. Skjermen er jo da også vendbar sånn at man kan snu den som man vil. Du kan jo også vende skjermen sånn at du kan ha den f. eks litt skrått, eller bein, hvis dere skjønner. Personlig liker jeg å ha den ganske så bein. Den er pen og se på, ellers er den jo stor da. 19 Tommer. På min kan jeg ikke se noen døde pixler, så det er bra. Litt kjedelig om man har døde pixler som man irriterer seg over. Jeg betalte 1995 kr for min på komplett. Det som var litt komisk var at 5 minutter etter at jeg bestilte min så gikk prisen opp 800 kr. Her er prisen på denne skjermen på de forskjellige butikkene nå: Netshop: Sony SDM-S95FR 19" LCD Sort 1280x1024, 8ms, TCO99=3395 kr Kompett: Sony 19" LCD SDM-S95FB Black 1280x1024, 1000:1, 8ms, DVI/VGA=2795 kr Pcutstyr: Sony 19" LCD SDM-S95FB Black 1280x1024, 1000:1, 8ms, DVI/VGA=2772 kr Psdata: Ja, den sia er nede ser det ut som, så jeg får ikke sjekka prisen der. Værstingen var no uannsett Netshop da. 1400 kr mer kosta den på netshop i forhold til ukens tilbud på Komplett.no. Hjælp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå