drbass Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei stadig vekk får jeg blue screen med en melding som sier noe om en dll fil som heter: nv4disp.dll Dette skjer stadig vekk både i spill og i vanlig bruk Jeg har testet flere forskjellige driver fra detonator 1,2,3 og 4 serien. Kan noen der ute hjelpe meg Se sign for specs P.S Jeg bruker Win Xp Home Edition Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Merke på GF kortet? Prøv AGP på 2x, om det ikke hjelper er det mulig at du har for lite psu. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Du er nødt til å få avinnstalert driverne HELT for så å legge de inn på nytt. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg har 340watts strømforsyning så jeg tror ikke dette er problemet. Merket på kortet er Gainward modellen heter 650xp "golden sample" Jeg har avinnstallert driverne ordentlig først, har til og med prøvd å avinnstallere kortet Lenke til kommentar
Danny Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 skru av fastwrites,ta ned agp apearture size. hadde samme problem med gf2mx kortet mitt,skrudde av fastwrites og da ble den borte Lenke til kommentar
drbass Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Mener du cpu fastwrite? AGP aparture size er satt til 128mb, som jeg leste i en annen tråd skal være bra Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Du kan lese mere her om du ikke alt har gjort det : http://forums.viaarena.com/messageview.cfm...5&threadid=9263 http://www.viaarena.com/?PageID=64 Ellers støtter jeg Danny i at du må prøve forskjellige innstillinger i bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå