sablabra Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg fant nettopp ut at en joystick hadde vært veldig kjekt til flight simulator 2004(og kommende flight sim X) og Bf2. Jeg har sett på litt forskjellige, og den her var da veldig billig: https://prisguiden.no/product.php?productId=42393 Noen som har erfaring med den? Jeg vil ikke ha noe som blir ødelagt første helga . I tillegg så har jeg også sett på saitek x45 og x52, men x52 synes jeg var i overkant dyr, med mindre den er helt overlegen eller noe sånt Så noen erfaringer eller hjelp tas godt imot Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg vil anbefale deg å velge noe annet en saitek. Hadde det en gang i tiden, og gikk i stykker etter 2 uker. Selv har jeg en logitech freedom 2,4 ghz. Den trådløse altså. Og jeg er veldig fornøyd. Ikke noe lagg (pga trådløse teknologien). Kjempegod å holde i, og deilige knapper. Anbefales Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg vil anbefale deg å velge noe annet en saitek. Hadde det en gang i tiden, og gikk i stykker etter 2 uker. Selv har jeg en logitech freedom 2,4 ghz. Den trådløse altså. Og jeg er veldig fornøyd. Ikke noe lagg (pga trådløse teknologien). Kjempegod å holde i, og deilige knapper. Anbefales 6467594[/snapback] En gammel saitek er vel lite representativ for nye modeller? Jeg glemte også å si at jeg gjerne vil ha egen "throttle module", slik at gassen er en egen del Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Fleire i gamle klanen min som anbefalte Logitech Force 3D Pro. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Fleire i gamle klanen min som anbefalte Logitech Force 3D Pro. 6471121[/snapback] Nå har jeg bestilt saitek x52, den så rå ut . Dessuten fikk jeg grini meg til et lite avslag fra netshop Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Fleire i gamle klanen min som anbefalte Logitech Force 3D Pro. 6471121[/snapback] Ja, god gammel den der. Har den selv Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg fikk joysticken min i går, og har vel egentlig ikke gjort stort annet siden . Så jeg kan vel anbefale x52, selv om jeg ikke har prøvd den i bf2 enda, tror jeg har blitt litt bitt av flight sim-basillen Lenke til kommentar
Caze Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Nettopp X52 jeg har lyst på også. Har hatt mange HOTAS-systemer (helt siden flightsim 95), og har Saitek X45 i dag. Kjempefornøyd med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå