Gå til innhold

Joystick til FS2004/Battlefield 2

Anbefalte innlegg

Jeg fant nettopp ut at en joystick hadde vært veldig kjekt til flight simulator 2004(og kommende flight sim X) og Bf2. Jeg har sett på litt forskjellige, og den her var da veldig billig: https://prisguiden.no/product.php?productId=42393

Noen som har erfaring med den? Jeg vil ikke ha noe som blir ødelagt første helga :p . I tillegg så har jeg også sett på saitek x45 og x52, men x52 synes jeg var i overkant dyr, med mindre den er helt overlegen eller noe sånt :roll:

Så noen erfaringer eller hjelp tas godt imot :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale deg å velge noe annet en saitek. Hadde det en gang i tiden, og gikk i stykker etter 2 uker.

Selv har jeg en logitech freedom 2,4 ghz. Den trådløse altså. Og jeg er veldig fornøyd. Ikke noe lagg (pga trådløse teknologien). Kjempegod å holde i, og deilige knapper. Anbefales :D

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale deg å velge noe annet en saitek. Hadde det en gang i tiden, og gikk i stykker etter 2 uker.

Selv har jeg en logitech freedom 2,4 ghz. Den trådløse altså. Og jeg er veldig fornøyd. Ikke noe lagg (pga trådløse teknologien). Kjempegod å holde i, og deilige knapper. Anbefales :D

6467594[/snapback]

En gammel saitek er vel lite representativ for nye modeller?

Jeg glemte også å si at jeg gjerne vil ha egen "throttle module", slik at gassen er en egen del :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...