Irminsûl Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg har lest at Razer Copperhead har to knapper på hver side... Er de brysomme, slik at man klikker de ved uhell, eller er de godt plassert? Jeg hadde tenkt til å binde de til nyttige funksjoner i Windows--hvis det er mulig. Jeg har allerede en MX518 som jeg er ganske fornøyd med--bruker crusingknappene til andre ting enn skrolling--men synes at selve musa er for stor og tung, og vil derfor prøve Copperhead. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg har hatt den musen i 7mnd nå og det har aldrig hendt at jeg har truffet på de knappene uten at jeg ikke har villet det selv Lenke til kommentar
araziel Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Knappene er et skikkelig massivt skritt opp fra Razer hvadetnåvar som kom før copperhead iallefall. Foreslår at du tester først om du kan dog, siden smaken tross alt er som baken. Når det er sagt er jeg knallfornøyd med min Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Bruker å komme borti dem når jeg bruker en kompis sin pc, men det er bare for at jeg er uvant med den.. Saitek Gaming Mouse ftw Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 hvis det er noe stort problem sa kan du ogsa deaktivere de knappene slik at det ikke har noen virkning om du er naer dem Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Ja, ok. Tror jeg kjøper en, til tross for at den ikke har blitt billigere det siste halvåret. Takk for svar. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Knappene har aldri vært i veien da jeg har prøvd den. De er bare på hver sin side slik at den også kan brukes av venstrehendte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå