Dr.X Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 God dag alle norske nerder ! :smile: Vi skal ha et prosjekt på skolen. Prosjektet handler om "framtid". Vi tenkte å kjøpe en gammel 386/486 og bygge inn delene i den STORE, gamle Apple-Scanneren min. Dette er jo ultimat siden den alerede har et digert glass innebygd. Jeg tenkte på å bruke det sterke scannerlyset som en slags "kald katode". Bare legge en gjennomsiktig blå folie foran lyset, slik at det blir blått. "Danger, High Voltage" klistremerket mitt skal på glassplata. Men er det mulig å få det lyset til å lyse konstant? Og sånn at den greia ikke beveger å seg? Dette prosjektet blir MOJJO! Hva mener dere? Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Venter spent... vil nok funke utmerket så sant den er høy nok. skal vel ikke være noe problem.. ta ut innmaten og sette inn hovedkortet på noen sokler. og lage et feste til cdrom og hd.. done =) ++++++ venter spent på bilder Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Det er bra! Vi skal vel begynne med det ganske snart så dere får evt. bilder når vi blir ferdige! Blir sikkert digg ! Dr.X Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 litt kjipt å bruke så mye tid og penger på å case mode en 386/486? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 -aldri- snakk nedsettende om 486/386... :smile: Dette er liksom tabu det.. :razz: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 -aldri- snakk nedsettende om 486/386... :smile: Dette er liksom tabu det.. :razz: Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hehe er enig der :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå