solstorm Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hva syns dere om dette bildet som jeg tok i natt kl 02.00? Jeg elsker fargene Sissel Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Nå kan jeg egentlig ikke vurdere teknisk kvalitet på den monitoren jeg bruker nå, men det ser jo veldig pent ut. Litt formasjoner i forkant, en litt spennende horisont. Ikke så verst. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) HEI HEI HEI ! Har ikke jeg risset inn navnet mitt der (har tatt noen bilder derfra ja) EDIT : Skal ikke ta over tråden, så jeg fjernet bildet mitt. Endret 10. juli 2006 av ronnyaa Lenke til kommentar
kimoajaj Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Meget pent bilde ! . Et lite spørsmål, jeg syns den brua virket veldig kjent.. er det ikke Tjeldsund brua?. Ikke så ofte det dukker opp bilder fra mitt distrikt her på forumet!. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Er nok Tjeldsundbrua ja, og bildene er tatt fra Sandtorg ved elva Lenke til kommentar
kimoajaj Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Aha ok tøft ! . Du er vell ikke en av scooter guruene fra Kongsvik forresten?. Kjenner Knut D , han igjen er god kompis med Håvard og de der tullingene. Ikke meningen å spore av. Hva slags kamera brukte du forresten ?. Lenke til kommentar
solstorm Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Hehe, jo det er Tjeldsundbrua Og av en eller annen grunn tar jeg også mange bilder av den brua Er litt usikker på om det var dumt å fokusere på forgrunnen? To et til der jeg prøvde å fokusere på brua, men jeg likte dette bedre. Kamera som er brukt er Nikon D70s Sissel Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Ett tips til deg : Vent til litt senere på høsten, og ta turen nedi fjæra litt senere på natten, kan få til noen kjempebilder da. Soloppgangen med broen blir meget bra. Dersom du er intresset i hvordan resultatet blir er det bare å sende en pm, så kan du få se noen av de bildene jeg har tatt midt i natten Lenke til kommentar
solstorm Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Kan du ikke bare legge dem ut her da? Sissel Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Kjempefint bilde, Sissel. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Allright, da sier vi det, tenkte vi skulle holde fokus på ditt bilde, men her er ihvertfall noen skudd mot brua jeg har tatt : Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hey, det var ei kjent bru, ja! Bra nok bilde til å gi meg et stikk av hjemlengsel. Mange folk her fra det strøket? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Kan nesten se ut som at det er en del som kommer ut av skapet når de får se brua Lenke til kommentar
solstorm Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Kan nesten se ut som at det er en del som kommer ut av skapet når de får se brua 6467938[/snapback] LOL, ja ser sånn ut Sissel Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hey, det var ei kjent bru, ja! Bra nok bilde til å gi meg et stikk av hjemlengsel. Mange folk her fra det strøket? Heisann, en onkel til! Bor for tiden i Narvik. Tar jeg ikke helt feil så var Tjeldsundbroen noe av det første jeg fikk "oppleve" her, siden jeg ankom med to kofferter, en med klær og koder og slike ting, og en med dyne og pute. På veien hadde SAS-braathens rotet vekk kofferten med de viktige tingene i, slik at jeg måtte overnatte min første natt på et sånt lite pensjonat med direkte utsikt med (det jeg tror var) Tjeldsundbroen. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Æ vil heim.. Fine bilder fra dere begge - håper det ikke gjør noe at jeg bruker dem som bakgrunnsbilder. Lenke til kommentar
solstorm Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Ronnyaa, forresten. Glemte det. Det første bildet ditt likte jeg best. Det var drit-fint! Sissel Lenke til kommentar
solstorm Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Æ vil heim.. Fine bilder fra dere begge - håper det ikke gjør noe at jeg bruker dem som bakgrunnsbilder. 6474827[/snapback] Helt i orden fra meg, men det skulle kanskje ha vært et annet format da Sissel Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Æ vil heim.. Fine bilder fra dere begge - håper det ikke gjør noe at jeg bruker dem som bakgrunnsbilder. 6474827[/snapback] Helt i orden fra meg, men det skulle kanskje ha vært et annet format da Sissel 6474988[/snapback] Ja takk Bruker Ronny sitt bilde foreløpig, og fikk strukket det såpass at det ser helt greit ut i 1680x1050 - Men brua ble plutselig dobbel så lang nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå