Skrollan Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 hei jeg lurer på om dere vet om noen som selger en PSU med vannkjøling? takker for alle svar PS: pris spiller ingen rolle (dog det finnes grenser) Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) hei jeg lurer på om dere vet om noen som selger en PSU med vannkjøling? takker for alle svar PS: pris spiller ingen rolle (dog det finnes grenser) 6466955[/snapback] HVor vanskelig kan det være? Sånn som dette? Neste gang Googler du selv, eller? Endret 10. juli 2006 av Mr Burns Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) ok... neste gang googler jeg selv... men vet du om noen som selger det i norge? Endret 10. juli 2006 av Skrollan Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Vel,du sa pris ikke spiller noe rolle... Men seriøst, ring til Microplex eller lignende, kanskje de vil ta det inn i sitt varesortiment? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå