Gå til innhold

blåtann tastatur/mus lastes ikke inn alltid.

Anbefalte innlegg

Har et Logitech diNivo laser.

Har kjørt nyinnstalasjon 2 ganger uten at problemet har blitt borte (XP)

Har også lagt inn nyeste driverne.

Problemet er at på noen oppstarter virker alt OK.

Men på de fleste oppstartene virker ikke selve tastaturet.

Media knappene virker (Så det er kontakt med det på alle oppstartene), samt F-tastlås knappene. Men ikke noen av de normale tastene. Og på num padden virker knappene som kun har 1 funksjon vanlig. Men de som har 2 funksjoner virker kun noen av de (back,forward,close, og open).

Problemet med at musen må beveges under lasting av XP for å bli detektert er jeg klar over. Men gjelder det tastaturet også tro?

Feilen virker driverbasert, men har prøvd med drivere som følger med og nyeste.

Det kan også se ut som en resurskonflikt. Men når det ikke virker er det ikke noe symbol noe sted i Device manager.

Andre ting som er prøvd:

Flytte rundt på blåtann dongeln.

Ta ut / sette inn batteriene igjen.

Reconnect

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I pakken som følger med lyser et gult advarsel skriv om at når driverne er innstalert fra medfølgende CD, så må oppgradering på nettet via programmet utføres.

Etter mye frem og tilbake kunne det se ut som problemet var mindre når jeg avinnstalerte Logitech setpoint programmet.

Etter litt søking på Logitech sin hjemmeside dukket en full verson av programmet (85,3Mb). Etter å ha gitt beng i det gule skrivet. Og heller innstalert fullversonen på nettet, virket alt slik det skal. :w00t:

Nå er problemet med at en måtte bevege musa under Win "Velkommen" skjermen for at den skal bli detektert også borte.

Første gang jeg har lest skriv som har fulgt med i en hardware pakke. Og det blir også siste gang :mad:

Endret av Nervevrak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...